۲ نکته مثبت دیدار پرسپولیس و الشارجه؛ طلسم شکست و علیپور تاریخ‌ساز شد

۲ نکته مثبت دیدار پرسپولیس و الشارجه؛ طلسم شکست و علیپور تاریخ‌ساز شد

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس پس از پنج باخت پیاپی در مسابقات خارج از خانه در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تیم میهمان شکست نخورد و موفق به امتیازگیری شد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در شهر شارجه امارات به مصاف الشارجه رفت و با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ متوقف شد. از دست رفتن ۲ امتیاز دیگر برای سرخپوشان تهرانی بی‌شک چندان به مذاق هواداران این تیم خوش نمی‌آید.

با این حال جالب است بدانید پرسپولیس پس از پنج باخت خارج از خانه پیاپی به عنوان میهمان موفق شد امتیاز بگیرد و شکست نخورد. آنها پس از پیروزی یک بر صفر برابر السد در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۸ در دوحه، در تمام بازی‌های خارج از خانه خود در آسیا به عنوان میهمان شکست خوردند و در پنج بازی تنها یک گل به ثمر رساندند اما حالا این طلسم شکسته شده است.

تیم پایتخت‌نشین پس از باخت به کاشیما، السد، الاهلی، پاختاکور و الدحیل حالا توانست به یک امتیاز برسد. آخرین دیدار پرسپولیس با یک تیم اماراتی در لیگ قهرمانان آسیا و در خاک امارات به مرحله یک هشتم نهایی سال ۲۰۱۸ برمی‌گردد که تیم برانکو (ایوانکوویچ) با نتیجه سه بر ۲ مغلوب الجزیره شد. در دیدار برگشت البته گل دیرهنگام سید جلال حسینی حکم به برتری پرسپولیس داد. این بار نیز پرسپولیس موفق شد ۲ گل بزند.

علی علیپور مهاجم پرسپولیس نیز با ۲ گلی که به ثمر رساند در لیگ قهرمانان آسیا ۱۰ گله شد و بالاتر از طارمی به بهترین گلزن تیم سرخپوش تهرانی در تاریخ این مسابقات تبدیل شد. علیپور این فرصت را دارد تا در مسابقات پیش رو به تعداد گل‌های خود اضافه کند.

7655