خلعتبری: از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم نتیجه فرق می‌کرد

خلعتبری: از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم نتیجه فرق می‌کرد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال شهر خودرو گفت: مقابل پاختاکور مستحق باخت نبودیم و اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم نتیجه به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمدرضا خلعتبری در مورد شکست 3 بر صفر شهر خودرو مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: این باخت به قدری برای ما دردناک بود که واقعاً نمی‌دانیم در موردش چه بگوییم. واقعاً مستحق چنین نتیجه‌ای نبودیم از این جهت که در نیمه اول موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم در حالی که حریف بهترین استفاده را از فرصت‌های خود کرد. البته گل دوم آنها کاملاً آفساید بود و نقش مهمی در به دست آمدن این نتیجه داشت. انصافاً حق‌مان باخت نبود و اگر قدر موقعیت‌ها را می‌دانستیم نتیجه پایانی خیلی فرق می‌کرد.

وی افزود: با نتیجه به دست آمده فقط می‌توانیم از هواداران عذرخواهی کنیم. به شخصه با تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان بازی‌های زیادی را در آسیا انجام داده‌ام و شکست‌هایی به مراتب بدتر از باخت به پاختاکور هم دیده‌ام. همراه سپاهان در دو بازی رفت و برگشت در مجموع هشت گل از الاهلی دریافت کردیم و به نظرم این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد. شکست تلخی مقابل پاختاکور داشتیم، اما نباید همه چیز را تمام شده بدانیم. هنوز شانس صعود داریم و می توانیم با یک بازی خوب مقابل شباب الاهلی امیدمان برای صعود را زنده کنیم.

بازیکن شهر خودرو با دفاع از عملکرد مجتبی سرآسیایی خاطر نشان کرد: موقعیت‌های ما از روی بدشانسی گل نشد در حالی که حریف نهایت استفاده را از فرصت‌های خود برد. این از جذابیت‌های فوتبال است. فکر کنم مقصر اصلی شکست ما بازیکنان بودیم و فرقی نمی‌کند چه کسی. چه ببریم و چه ببازیم تمام نفرات تیم در آن نقش دارند و الان هم نباید دنبال مقصر باشیم. فوتبال یک بازی گروهی است و هر نتیجه‌ای به دست می‌آید همه در آن به نوعی نقش دارند. مجتبی سرآسیایی در بین دو نیمه توصیه‌های خوبی به بازیکنان داشت که اگر اجرا می‌شد نتیجه متفاوت بود. الان هم نباید سرمربی تیم را مقصر این شکست بدانیم، چرا که او تمرینات خیلی خوبی برای این بازی در نظر گرفت و نکات خوبی را هم گوشزد کرد. من فکر می‌کنم  ما تیم خیلی خوب و منسجمی داریم که تمام اعضای آن با تمام وجودشان کار می‌کنند. 

خلعتبری با بیان اینکه باید از حالا روی بازی با نفت مسجدسلیمان تمرکز کنند، خاطرنشان کرد: باید دو بازی قبل در لیگ قهرمانان را فراموش کرده و روی بازی‌های حساسی که در پیش است، فکر کنیم. اگر بتوانیم در دو بازی آینده مقابل نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس شش امتیاز کسب کنیم آن وقت با روحیه خیلی خوبی بازی‌های آسیایی بعد خود را انجام داده و نتایج قبل را جبران کنیم. در این مسیر نیاز شدیدی به حمایت هواداران مشهدی داریم. ان‌شاءالله آنها ما را در این روز‌ها تنها نگذاشته و با حمایت‌شان روحیه از دست رفته ما را برگردانند.

1984