صفت بارز یحیی در آسیا: پرسپولیس هیجانی!

صفت بارز یحیی در آسیا: پرسپولیس هیجانی!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در دو دیدار ابتدایی خود در لیگ.قهرمانان آسیا عملکردی احساسی برای جبران گل خورده داشته است.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پس از شگست در بازی نخست مقابل الدحیل قطر تن به تساوی دو - دو در هفته دوم لیگ.قهرمانان آسیا مقابل الشارجه در امارات داد که آماری نسبتا شبیه به هم در نیمه دوم هر دو بازی داشت.

پاس های اشتباه پرسپولیسی ها در 45 دقیقه دومِ هر دو بازی به طرز عجیبی نسبت به نیمه اول افزایش داشته است.

سرخ ها در هر دو بازی سعی داشتند نتیجه بازی را با ارائه بازی هجومی و سانتر از جناحین برای خلق موقهیت های بیشتر گلزنی عوض کنند اما بازی احساسی و هیجانی شاگردان یحیی گل محمدی مانع از تغییر نتایج شده است.

پرسپولیس در نیمه دوم بازی با الشارجه امارات بیش از هفت سانتر اشتباه روی دروازه حریف خود داشت و پاس های هافبک های این تیم بیشتر از 25 بار دفع شد یا به مقصد مرسید.

آماری که نشان می دهد هیجانات بازیکنان پرسپولیس بسیار بالاست و آنها بجای اینکه حساب شده عمل کنند سعی می کنند تنها با پاس های بی هدف، وظیفه فردی خود را فارغ از کار تاکتیکی برای رسیدن به گل انجام دهند.

تیمی که هیچ پلان دومی برای رسیدن به گل برتری در دیدار با الشارجه امارات و یا جبران نتیجه مقابل الدحیل قطر نداشت تا اکنون با یک امتیاز در قعر جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

7413