نورافکن: در بازی برگشت از السد قطر انتقام می‌گیریم

نورافکن: در بازی برگشت از السد قطر انتقام می‌گیریم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: ما برای بازی برگشت خودمان را آماده می‌کنیم تا شکست برابر تیم السد قطر را جبران کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امید نورافکن بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره باخت برابر تیم السد قطر اظهار کرد: به نظرم بازی سختی را پشت سرگذاشتیم و ما باید قبول کنیم که  السد قطر یکی از بهترین تیم‌ها است و ما هم به این موضوع پی بردیم که السد یک تیم قوی در گروه ماست. ما برای بازی برگشت از امروز خودمان را آماده می‌کنیم تا این شکست را جبران کنیم.

او ادامه داد: فکر می‌کنم بازی بعدی ما برابر تیم النصر عربستان خیلی مهم و حیاتی است و برای کسب امتیاز خوب به مصاف تیم النصر می‌رویم. همچنین ما از فردا  برای بازی با پرسپولیس  در لیگ برتر آماده می‌شویم.

نورافکن درباره اینکه چه تیم‌هایی را مدعی صعود از گروه خود می‌داند، گفت: به هر حال تیم العین برابر تیم النصر عربستان شکست خورده است و با توجه به اینکه فاصله امتیازی تیم‌ها به هم نزدیک است به همین علت تا بازی‌های آخر نمی‌شود پیش بینی کرد چه تیم‌هایی به مرحله بعد صعود می‌کنند. ما یک بازی برابر النصر داریم و ۲ بازی دیگر هم میزبان هستیم و در نهایت امیدوارم  با حضور هواداران خود بتوانیم به موفقیت دست یابیم.

بازیکن سپاهان بیان کرد: اگر ما بتوانیم در بازی‌های خارج از خانه حداقل امتیاز یعنی یک امتیاز بدست آوریم این موضوع فوق العاده می‌تواند به ما کمک کند. تیم النصر عربستان هم بازیکنان خوب و گران قیمتی دارد و ما باید از لحاظ ذهنی و بدنی آماده این بازی شویم.

نورافکن درباره اینکه سپاهان ۴ هفته بیرون از خانه بازی کرده است و تصمیم گیری AFC چقدر به این تیم فشار آورده است و در نتیجه گیری تاثیرمی گذارد، گفت: به هر حال تیمی که نمی‌تواند در خانه خود بازی کند، به طور طبیعی کارش سخت می‌شود و  ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. در این بازی هم شاهد بودید که السد قطر میزبان بازی بود و شرایط جوی و استادیوم به نفع این تیم بود، اما می‌توانیم در بازی برگشت یک نتیجه خوب گرفته  و به نوعی از السد انتقام بگیریم.

7413