دستاورد دو بازی و دو تغییر؛ فقط یک امتیاز!

دستاورد دو بازی و دو تغییر؛ فقط یک امتیاز!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در حالی در پایان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تنها یک امتیاز کسب کرد که در هر دو دیدار آسیایی خود با ترکیبی متفاوت وارد زمین شد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال پرسپولیس امشب مقابل الشارجه امارات تن به تساوی دو - دو داد تا سرخ ها در پایان هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با توجه به کشست دو بر صفر خود در دیدار نخست با الدحیل تنها یک امتیاز کسب کرده و در انتهای جدول گروه C جا خوش کنند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بر خلاف دیدار اول این تیم تصمیم گرفت ترکیبی تقریبا هجومی را به مصاف الشارجه امارات بفرستد. از این رو زوج علی علیپور و کریستین اوساگونا را بار دیگر در خط حمله پرسپولیس قرار داد. گل محمدی در اقدامی عجیب، بشار رسن را نیمکت نشین کرد تا احمد نوراللهی در کنار کمال کامیابی نیا که جایگزین محسن ربیع خواه شده بود وظایف تخریب بازی حریف و پخش توپ برای هم تیمی های خود را بر عهده بگیرند.

این تیم در خط دفاع هم سید جلال حسینی را در ترکیب اصلی خود دید اما کاپیتان سرخ ها به دلیل مصدومیت نتوانست نیمه دوم بازی کند تا کنعانی زادگان در 45 دقیقه دوم وارد زمین شود.

پرسپولیس در حالی به عنوان یکی از مدعیان صعود به مرحله حذفی در انتهای گروه سوم مسابقات در پایان هفته دوم قرار گرفته است که در دو بازی با دو تاکتیک متفاوت بازی کرد. دیدارهایی که تنها به فاصله یک هفته از هم انجام شد تا آینده صعود سرخ ها در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

7413