پدیده 18 ساله با پیراهن رئال مادرید معارفه شد: به رویایم رسیدم

پدیده 18 ساله با پیراهن رئال مادرید معارفه شد: به رویایم رسیدم

پایگاه خبری فوتبالی – رینیر ژسوس پدیده 18 ساله برزیلی که با مبلغ 30 میلیون یورو در زمستان از فلامینگو به رئال مادرید پیوسته در مراسمی در ورزشگاه برنابئو معارفه شد.

به گزارش فوتبالی، رینیر تا پایان فصل در تیم رزروهای رئال مادرید یعنی کاستیا بازی خواهد کرد چرا که در حال حاضر سهمیه بازیکنان با پاسپورت غیراروپایی در ترکیب رئال مادرید پر است. در چنین شرایطی این بازیکن تا پایان فصل زیر نظر رائول در تیم دوم رئال مادرید بازی خواهد کرد و بعد از آن در مورد آینده اش تصمیم گیری می شود.

رائول گونزالس، سانتیاگو سولاری و آلوارو آربلوا از میان بازیکنان اسبق رئال مادرید در این مراسم حضور داشتند. رینیر در صحبت کوتاه خود در این مراسم گفت:" شادترین روز زندگی ام است. به رویای کودکی ام رسیدم. زنده باد رئال مادرید."

فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید هم در این مراسم صحبت کرد و گفت:« رئال مادرید در طول تاریخ خود بازیکنانی فراموش نشدنی و تاریخ ساز داشته است. همه تلاشمان را انجام می دهیم تا بهترین تیم قرن 21 را بسازیم. سخت است که بتوانی استعدادی را پیدا کنی که با فرهنگ رئال مادرید در تناسب باشد. بازیکنان ترکیب رئال مادرید عطش زیادی برای ادامه موفقیت دارند و به تلاش ادامه می دهند تا فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شوند. یکی از استراتژی های اصلی رئال مادرید جذب استعدادهای جوان است. امروز ، روز خاصی است. همه ما احساساتی هستیم. بازیکنی به ما ملحق شده که به تازگی 18 ساله شده اما اخیرا جام لیبرتادورس را برده است. به رینیر خوشامد می گوییم. امروز را هرگز فراموش نخواهی کرد. این یک فرصت جدید برای توست. با فداکاری و تواضع به این جا رسیدی. پدرت به من گفت که ویدئوهای زیدان را در کودکی برایت پخش کرده است. در این جا هستی چون لیاقتش را داری و به پیراهنی رسیدی که در کودکی رویایش را داشتی."