پیش بازی تراکتور-مس کرمان/ شگفتی در تبریز؟

پیش بازی تراکتور-مس کرمان/ شگفتی در تبریز؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا تراکتور قربانی بعدی رویا پردازی های مس کرمان خواهد بود؟ 

به گزارش فوتبالی، این دیدار تقابل فینالیست های فصل 93-1392 جام حذفی است. در آن بازی تراکتور به تنها قهرمانی خود در جام حذفی دست یافت و نایب قهرمانی مس کرمان هم، تنها افتخار کویرنشینان در این جام به شمار می‌رود.

در جامِ معروف به جام شگفتی ها، مس کرمان تنها شگفتی سازِ این فصل بوده و شاگردان حسینی، امیدوارند با برتری مقابل تراکتور، به جمع 4 تیم پایانی این مسابقات راه یابند.

جنگ صعود به لیگ برتر: مس کرمان در پایان هفته بیست و چهارمِ لیگ آزادگان، با 42 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. اما رقابت در بالای جدول مسابقات لیگ دسته یک بسیار فشرده است و چند تیم برای صعود به سطح اول فوتبال ایران با هم جدال خواهند داشت. فاصله مس کرمانِ رده دومی با گل ریحان که در جایگاه ششم قرار دارد تنها 2 امتیاز است و ممکن است با یک بازی، جایگاه تیم ها تغییر کند. 

مس کرمان با 31 گل زده پس از بادران و مس رفسنجان، دارای سومین خط حمله برتر لیگ آزادگان است. 

مسیر آسان تراکتور: شاگردان الهامی با عبور از سد دو تیم دسته پایینی پاس و نود ارومیه به این مرحله رسیدند و در سومین گام نیز، باز هم با تیمی از لیگ برتر رو به رو نشدند. 

چهره های ویژه: سرمربی حال حاضر مس کرمان سابقه حضور روی نیمکت تراکتور را دارد. حسینی در لیگ هفدهم به عنوان دستیار گل‌محمدی در کادرفنی تراکتور حضور داشت.مهدی تیکدری و میلاد فخرالدینی هم سابقه حضور در مس کرمان را دارند. 

نتيجه مرحله یک هشتم نهایی: تراکتور در دیداری نزدیک پس از تساوی 1_1 مقابل نود ارومیه، در نهایت در ضربات پنالتی این تیم را مغلوب کرد. مس کرمان هم با نتیجه 4_2 مقابل ذوب آهن به پیروزی رسید تا مجتبی حسینی با شکست دادن تیم سابق خود، پا به این مرحله بگذارد. 

*چهارشنبه 30 بهمن 98

تراکتور - مس کرمان ساعت 15:00

داور: محمد حسین ترابیان 

کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و مهدی عالیقدر