رونمایی از توپ فینال لیگ قهرمانان؛ استانبول 20

رونمایی از توپ فینال لیگ قهرمانان؛ استانبول 20

پایگاه خبری فوتبالی - آدیداس رسما از توپ رسمی فینال لیگ قهرمانان اروپا در روز 10 خرداد در استانبول رونمایی کرد. این توپ البته در همه بازیهای آینده لیگ قهرمانان اروپا یعنی از مرحله یک هشتم به بعد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، برای طراحی این توپ از نمادهای شهر میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا یعنی استانبول استفاده شده است و نقشه شهر نیز روی آن نقش بسته شده است. آدیداس اسم " استانبول 20" را برای این توپ انتخاب کرده است. در مرکز این توپ از طرح "تنگه بسفر" استفاده شده است، تنگه ای که بخش های مختلف شهر استانبول را به هم وصل می کند. از سویی رنگ بنفش هم برای آین مورد استفاده قرار گرفته است که به نوعی رنگ دریای پیرامون شهر استانبول که با تابش آفتاب به رنگ بنفش در می آید را یادآوری کند.

در تولید این توپ از بالاترین تکنولوژی استفاده شده است تا بدین ترتیب تیم های اروپایی بهترین عملکردشان را در طول مسابقات داشته باشند. توپ طوری طراحی شده است تا همه تیم ها بتوانند برای کنترل ان یا به حرکت در آوردنش آزادی عمل داشته باشند و بهترین نمایش را در بازیهای ادامه فصل شاهد باشیم. بازیهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز خواهد شد.