سیف‌الله‌پور: دین‌محمدی با درخواست مهاجری به تیم ما اضافه شد/ قطعاً کادر فنی به کارش تا پایان فصل ادامه خواهد داد

سیف‌الله‌پور: دین‌محمدی با درخواست مهاجری به تیم ما اضافه شد/ قطعاً کادر فنی به کارش تا پایان فصل ادامه خواهد داد

پایگاه خبری فوتبالی- ایزد سیف‌الله‌پور، مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران تأکید کرد سیروس دین‌محمدی با درخواست محمدرضا مهاجری به کادر فنی این تیم اضافه شده است.

به گزارش فوتبالی،ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌و‌گویی، درباره اضافه شدن سیروس دین‌محمدی به کادر فنی تیم نساجی و شایعاتی که پیرامون تغییرات در کادر فنی این تیم مطرح می‌شود، اظهار داشت: همان‌طور که علی امیری (مدیرعامل نساجی) گفت هیچگونه تغیراتی در کادر فنی نداریم و فقط از امروز سیروس دین‌محمدی به جمع مربیان ما اضافه شد. قطعاً با حمایتی که مالک و مدیریت باشگاه از مهاجری داشته‌اند، ان‌شاءالله او با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.
وی ادامه داد: ما روز جمعه یک بازی بازی دوستانه داریم و پس از آن هم باید دو بازی خارج از خانه سخت انجام دهیم. در این دو بازی باید همه تلاش‌مان را به کار بگیریم تا امتیازات کامل را به دست بیاوریم و دل هواداران‌مان را پس از مدت‌ها شاد کنیم.

مدیر تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این پرسش که سیروس دین‌محمدی با درخواست چه کسی به کادر فنی نساجی اضافه شده است، گفت: دین‌محمدی با درخواست محمدرضا مهاجری به کادر فنی ما اضافه شد. او کارنامه مشخصی دارد و من خودم در زمانی که در استقلال بودم با او کار کردم. دین‌محمدی مربی پرتلاش و سازنده‌ای است و از طرفی در آلمان بوده و در تیم‌های بزرگی کار کرده است. دین‌محمدی تمام شاخصه‌ها را برای حضور روی نیمکت نساجی دارد و از امروز هم به تمرینات ما اضافه خواهد شد.

«عملکرد بازیکنان جدید تیم نساجی با انتقاداتی مواجه شده و آیا مهاجری تصمیمی برای کنار گذاشتن برخی بازیکنان دارد یا خیر؟»، سیف‌الله‌پور در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: مهاجری قصد کنار گذاشتن هیچ‌کس را ندارند و فقط ما دچار بدشانسی شده‌ایم. یکی از بازیکنانی که ما جذب کردیم حسین ماهینی است که روز به روز بهتر می‌شود. روح‌الله باقری هم بازیکن بزرگی است و از وقتی از شهر خودرو جدا شده هنوز نتوانسته است خودش را با تیم ما هماهنگ کند. او با تمرینات اختصاصی به روزهای خوب خود بازمی‌گردد و این دو هفته هم زمان خوبی است تا بچه‌ها به شرایط ایده‌آل برسند.

وی ادامه داد: حامد بحیرایی و سعید کریمی هم قرار بود در بازی قبل در ترکیب اصلی ما باشند، اما هر دو بازیکن مریض بودند و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. کریمی شب قبل از بازی تا ساعت چهار صبح در بیمارستان بود. این وضعیت نشان می‌دهد مهاجری در انتخاب بازیکنان اشتباهی نداشته و فقط بدشانس بوده‌ایم. ما باید تلاش کنیم کمی تیم را به لحاظ روحی آماده کنیم. بچه‌ها یک مقدار از نظر روحی به‌هم ریخته بودند و باید کمی آنها را سر و سامان دهیم.

7655