سومین نیمکت نشینی متوالی کپا و دور شدن او از تیم ملی اسپانیا

سومین نیمکت نشینی متوالی کپا و دور شدن او از تیم ملی اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی- در بازی امشب چلسی مقابل منچستریونایتد، کپا آریزابالاگا دروازه بان گران قیمت و اسپانیایی چلسی برای سومین بار متوالی جایی در ترکیب اصلی تیمش نداشت و بازی را از روی نیمکت ذخیره های تیم آبی پوش آغاز کرد.

به گزارش فوتبالی، او در بازیهای چلسی مقابل لستر سیتی (درروز اول فوریه) که با تساوی 2-2 به پایان رسید و همچنین در برد 2-1 تیمش مقابل هال سیتی در جام حذفی انگلیس روی نیمکت ذخیره های تیمش قرار داشت و در بازی با هال سیتی حتی نامش در لیست بازیکنان آماده تیمش نیز درج نشده بود.

از ابتدای رقابتهای این فصل در انگلیس، کپا دروازه بان اصلی تیمش بود ودر 24 هفته ابتدایی لیگ برتر در ترکیب اصلی به میدان می رفت. اما آخرین حضور او در ترکیب یازده نفره چلسی در روز 21 ژانویه بود و بعد از آن در سه بازی اخیر تیمش غایب بود. 

فرانک لمپارد سرمربی جوان چلسی، هفته گذشته حضور کپا درترکیب اصلی تیمش را زیر سوال برد تا هشداری اساسی به او بدهد. لمپارد در این باره گفت:« این تصمیمی است که در این روز گرفته ام. می خواهم که همه بازیکنان آماده باشند و عملکرد خوبی داشته باشند. می دانم که این تصمیم به چه معناست. در کارنامه ورزشی ام این اتفاق برای خودم هم رخ داده. این بخشی از فوتبال است و من از واکنش و عملکرد کپا راضی هستم.»

حالا بازی نکردن کپا برای لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا تبدیل به مشکل بزرگی شده است. رقابتهای یورو 2020 پیش روست و انریکه با دقت تمام شرایط کپادر چلسی، داوید دخئا در یونایتد و پائو لوپز در رم را زیر نظر دارد. این سه نفر دروازه بانانی هستند که در بازیهای مرحله مقدماتی یورو 2020 به اردوی ماتادورها دعوت می شدند و گزینه های مدنظر انریکه برای رقابتهای یورو بودند.

از ابتدای سال 2020، دخئا در 5 بازی در لیگ برتر برای یونایتد به میدان رفته و همراه با تیمش عملکرد ضعیفی داشته: سه باخت، یک تساوی و یک برد. در طول این مدت، این دروازه بان مادریدی در دوبازی تیمش در جام خیریه هم به میدان رفته و یک باخت و یک برد کسب کرده و در سه بازی دیگر تیمش در این تورنمنت نامش را در لیست ندیده . درهفت دیداری که دخئا در سال 2020 برگزار کرده، او 9 گل دریافت کرده است.

در 9 دیداری که رم در سال 2020 در سری آ و جام حذفی ایتالیا برگزار کرده، پائو لوپز در همه بازیها درترکیب اصلی بوده و در این بازیها رم به 6 باخت، یک تساوی و تنها 2 برد رسیده. به رغم این نتایج ضعیف، دروازه بان کاتالان، مرد شماره یک در درون دروازه تیمش است. در این 9 بازی که لوپز در سال 2020 برگزار کرده، او 18 گل دریافت کرده است.

6363