بدترین خبر ممکن برای لمپارد: کانته مصدوم شد

بدترین خبر ممکن برای لمپارد: کانته مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی- در دقایق ابتدایی بازی چلسی مقابل منچستریونایتد اتفاقی رخ داد که اصلا برای فرانک لمپارد و هواداران چلسی رضایت بخش نبود.

به گزارش فوتبالی، انگولو کانته بازیکن باتجربه و توانای چلسی در شرایطی که تنها 9 دقیقه از آغاز بازی سپری شده بود، مصدوم شد و به خاطر همین مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد. هنوز خبری رسمی در مورد شدت مصدومیت او منتشر نشده ولی به نظر می رسد که او با مشکلی  عضلانی روبرو شده و ممکن است چند هفته ای قادر به همراهی تیمش نباشد.

در حالی که تنها 9 دقیقه از ابتدای مسابقه سپری شده بود، کانته روی زمین دراز کشید و خواهان آن شد که اعضای کادر پزشکی باشگاه وارد زمین شوند. او حس می کرد که نمی توانست به بازی ادامه دهد و در همان لحظات می شد حالات درد را در چهره اش مشاهده کرد. او بدون آنکه برخوردی با بازیکنی داشته باشد دچار این مصدومیت شد و مجبور به ترک زمین گردید.

کانته در شرایطی زمین را ترک می کرد که حسابی کلافه بود و دردمی کشید و جایش را به میسون مونت داد. او بعد از آنکه گپ و گفت کوتاهی با لمپارد داشت، با چهره ای  درهم روی نیمکت ذخیره ها نشست و غم عمیقی که در چهره اش دیده می شد، حکایت از آن داشت که دقیقا می داند که ممکن است در چند بازی حساس و سرنوشت ساز بعدی چلسی قادر به حضور در زمین نباشد.

 لازم به ذکر است که کانته در اواخل فصل گذشته با مصدومیتی عضلانی در پای راست روبرو شده بود. حالا اگر این مصدومیت، عود کردن مجدد مصدومیت سابقش بوده و یا مصدومیتی مشابه باشد، اصلا خبر خوبی برای کانته و چلسی نخواهد بود. لمپارد تیمی جوان و پرانگیزه را در چلسی تشکیل داده ولی کانته بازیکنی است که تفاوتها را در این تیم رقم می زند و یکی از قابل اتکاترین مهره های چلسی در خط میانی است.

6363