توخل: با حضور نیمار، همه چیز برای پی.اس.جی عوض می شود

توخل: با حضور نیمار، همه چیز برای پی.اس.جی عوض می شود

پایگاه خبری فوتبالی- توماس توخل سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن در کنفرانس خبری قبل از مصاف تیمش با بروسیا دورتموند در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. 

به گزارش فوتبالی، توخل در بخشی از صحبتهایش اعلام کرد که نیمار ستاره برزیلی پی.اس.جی در این بازی درترکیب اصلی تیمش به میدان خواهد رفت و درعین حال تاکید کرد که نیمار کاملا از بند مصدومیتی که در بازی با مون پولیه از ناحیه دنده گریبانگیرش شده بود رها شده است. توخل دراین رابطه گفت:« حال نیمار خوب است. اگر همه چیز در تمرینات خوب پیش برود، او فردا بازی خواهد کرد. اگر او در این بازی برای ما به میدان برود، تقریبا همه چیز برای ما عوض خواهد شد. آسان است که او همه چیز را عوض کند. نیمار کیفیت و اعتماد به نفسش را در تیم به خدمت خواهد گرفت و می تواند سرنوشت ساز باشد. او همه چیز را برای خودش و برای هم تیمی هایش و برای همه عوض خواهد کرد. حضور نیمار در ترکیب تیم، به ما اعتماد به نفس بیشتری خواهد داد.»

توخل درمورد احتمال حضور سارابیا در ترکیب اصلی تیمش در مصاف با دورتموند، سرنخ خاصی نداد و نه حضور او درترکیب اصلی را تائید کرد و نه تکذیب. 

توخل درمورد جو حاکم بر ورزشگاه دورتموند اعلام کرد که از نزدیک با این جو آشناست و در پاسخ به این سوال که آیا تیمش را مدعی برددراین بازی می داند یا خیر با احتیاط تمام پاسخگو شد:« کنترل کردن احساسات خودمان کار خیلی سختی خواهد بود؛ به ویژه در ورزشگاهی مثل ورزشگاه دورتموند. ما باید با هوشیاری کار کنیم و احساسات را کنار بگذاریم. ولی اگر بازی مملو از احساسات شود، باید خودمان را با شرایط بازی تطبیق بدهیم.»

6363