عموی نادال مسئول روحیه دادن به بازیکنان منچسترسیتی

عموی نادال مسئول روحیه دادن به بازیکنان منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه منچسترسیتی از عموی رافا نادال دعوت کرده تا سخنرانی انگیزشی ای برای بازیکنان این تیم در آستانه مصاف با رئال مادرید داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، سیتی این روزها در حال آماده سازی برای مصاف با رئال مادرید است و از همین رو از تونی نادال، عمو و مربی سابق رافا نادال دعوت کرده تا سخنرانی انگیزه بخشی برای بازیکنان و پرسنل این تیم در جریان جلسه تمرینی سیتی داشته باشد.

چند روز پیش بود که یوفا اعلام کرد که باشگاه منچسترسیتی برای دو فصل از حضور در تمامی تورنمنتهای اروپایی (لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا) محروم خواهد بود و بعد از اعلام این خبر تمام تمرکزها برروی باشگاه منچسترسیتی است. خیلی ها براین باور هستند که این محرومیت از این حیث به کار گواردیولا می آید که به بازیکنانش انگیزه دهد که نشان دهد آنها تیمشان مملو از مهارت است و نه پول.

گواردیولا می خواهد اطمینان داشته باشد که شاگردانش ذهنیت صحیحی در آستانه بازیهای حساس پیش رو داشته باشند. به ویژه اینکه آنها حالا باید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید بروند. پپ براین باور است که تونی نادال می تواند با به اشتراک گذاشتن تجربه هایش درمورد عزم راسخ و تلاش سخت به بازیکنانش انگیزه دهد و به آنها بیاموزد که چطور باید بر سختی ها غلبه کرد.

خود گواردیولا هم از شاگردانش خواسته تا تمرکزشان را برروی بازی با رئال مادرید قرار دهند و بیش از هرزمان دیگری متمرکز کار کنند. به همین خاطر هم سران باشگاه سیتی با تونی نادال تماس گرفته اند و از او خواسته اند تا در یک سخنرانی به بازیکنان این تیم و اعضای کادر فنی سیتی روحیه بدهد. قرار براین بود که نادال یک ماه پیش سری به رختکن منچسترسیتی بزند و این سخنرانی را انجام دهد که بنا به دلایلی به تعویق افتاد. این بدان معناست که دعوت از تونی نادال، بعداز محرومیت سیتی از حضور در رقابتهای اروپایی برای دو فصل صورت نگرفته است. 

هدف این است که تونی نادال، با صحبتهایش تمرکز بازیکنان سیتی را افزایش دهد تا آنها بتوانند در بازیهای پیش رو با حداکثر اندمان کار کنند. اخیرا سران باشگاه منچسترسیتی با افراد سرشناسی که شخصیتهایی الهام بخش داشته اند تماس گرفته اند تا داستانهای انگیزشی زندگی شان را برای اعضای رختکن سیتی تعریف کنند؛ افرادی مثل اسکار کمپس.

پپ گواردیولا هم مثل تونی نادال معتقد است که مسائل روانشناسی می تواند نقش پررنگی در انگیزه دادن به بازیکنان ایفا کند. سران سیتی قصد دارند ثابت کنند که تیمشان سزاوار آن است که در رقابتهای اروپایی حضور داشته باشند. ازهمین رو گواردیولا تاکیدش را برروی مسائل روانشناسی- ورزشی قرار داده و تونی نادال یکی از افرادی است که در این راستا از او کمک خواسته و هدفش این است که بازیکنانش به کارهایی که انجام می دهند افتخار کنند و روز به روز بهترشوند.

6363