دل پیرو: اخراج والورده از بارسلونا مرا شوکه کرد

دل پیرو: اخراج والورده از بارسلونا مرا شوکه کرد

پایگاه خبری فوتبالی- الساندرو دل پیرو، اسطوره باشگاه یوونتوس امروز در جریان مراسم اهدای جایزه لائورس که روز دوشنبه در برلین برگزار می شود، در گفتگو با خبرنگاران شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی، او که یکی از اسطوره های جاویدان فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس است در مورد رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا اظهارنظر کرد و از یوونتوس به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در این رقابتها یاد کرد. او در عین حال درمورد اخراج ارنستو والورده از باشگاه بارسلونا ابراز تعجب کرد.

دل پیرو در مورد برکناری ارنستو والورده از سمت مربیگری بارسلونا و روی کار آمدن کیکه ستین گفت:« این اتفاق خیلی عجیبی بود. چون زمانی که تیمی در صدر جدول قرار دارد، به نظر می رسد که همه چیز عالی و فوق العاده است.»

از سوی دیگر دل پیرو اعلام کرد که یوونتوس یکی از مدعیان قهرمانی در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپاست:« به خاطر ساختار یووه، تاریخ این باشگاه و کیفیت بازیکنانش، می گویم که یوونتوس مدعی فتح اسکودتو است و می تواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا هم بشود؛ البته درکنار یووه، هفت یا هشت تیم دیگر هم مدعی قهرمانی هستند.»

او درمورد شرایط خوبی که بینکونری در حال حاضر دارد گفت:« به نظرم تیم شرایط خوبی دارد. ما عادت کرده ایم که یوونتوس در تمام بازیهایش به پیروزی برسد و در این برهه از فصل 7 یا 8 امتیاز بیشتر از تیم دوم داشته باشد؛ اما این فصل اینگونه نبوده. این اتفاق خوبی برای فوتبال ایتالیاست؛ چون بدان معناست که سایر رقبا هم در حال رشد و پیشرفت هستند.»

دل پیرو با ابراز حسرت از درگذشت کوبی برایانت اسطوره بسکتبال آمریکا گفت:« هنوز همه شوکه هستند. به ویژه به خاطر نحوه درگذشت او و البته شخصیت بالای برایانت. از نظر ورزشی و انسانی واقعاناراحتم. برای برایانت، دخترش و تمام قربانیان این سانحه ناراحتم.»

بخش پایانی صحبتهای دل پیرو در مورد تغییراتی بود که در طول این سالها در باشگاه یوونتوس اعمال شده:« یوونتوس حالا بازتر از قبل کار می کند. ذهنیت تیم هم تغییر کرده. کاملا مشخص است که سبک بازی تیم تغییر کره ولی من نمی خواهم این تیم را با تیم بیست سال پیش مقایسه کنم. اینها دو مورد کاملا متفاوت هستند.»

6363