تصمیم استرلینگ برای آینده اش بعد از محرومیت سیتی

تصمیم استرلینگ برای آینده اش بعد از محرومیت سیتی

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از محرومیت دو ساله ای که مقامات یوفا برای باشگاه منچسترسیتی در نظر گرفته اند و این باشگاه انگلیسی را برای دو سال از حضور دررقابتهای لیگ قهرمانان اروپا محروم کرده اند، حالا ابهامات زیادی در مورد آینده این باشگاه به وجود آمده است. 

به گزارش فوتبالی، اگرچه مقامات باشگاه منچسترسیتی به شدت در تلاش هستند تا ستاره هایشان را برای ماندن در تیمشان متقاعد کنند و مانع ازجدایی آنها شوند، اما منطقی به نظر می رسد که بسیاری از مهره های کلیدی سیتی و از جمله پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی این تیم در پایان فصل باشگاه سیتی را ترک کنند.

در این میان برخی از مهره های ارزشمند سیتی درمورد آینده شان شفاف سازی کرده اند و اولین نفری که راجع به آینده اش صحبت کرده، رحیم استرلینگ است. قرارداد این بازیکن انگلیسی با باشگاه منچسترسیتی تا سال 2023 اعتبار دارد و حالا او از طریق مدیربرنامه هایش اعلام کرده که آینده اش در باشگاه منچسترسیتی رقم خواهد خورد. این درحالی است که بسیاری از رسانه های بریتانیایی در گزارش هایشان به این نکته اشاره کرده اند که باشگاه رئال مادرید حاضر است تا با قراردادی 180 میلیون یورویی تا او را به خدمت بگیرند.

اما گویا رحیم استرلینگ ستاره انگلیسی سیتی تمرکزش را برروی حضور دراین تیم قرار داده و طبق گفته آیدی وارد، مدیربرنامه هایش، تصمیمی برای ترک این تیم ندارد. آقای وارد دراین باره گفته:« رحیم تمام تمرکزش را برروی حضورش در سیتی قرار داده و صحبتهایی مبنی بر نقل و انتقالات احتمالی در شرایط فعلی تمرکزش را بهم نمی زند.» رسانه های انگلیسی در گزارشهایی به این نکته اشاره کرده بودند که در اواخر سال 2019، سران باشگاه سیتی پیشنهادی برای تمدید قرارداد استرلینگ را روی میز گذاشته بودند که طبق آن رقم دستمزد این بازیکن انگلیسی سالانه به مبلغ 27 میلیون یورو (خالص) افزایش خواهد یافت.

  
رحیم استرلینگ فصل فوق العاده ای را با سیتی پشت سرمی گذارد و درحال حاضر با زدن 20 گل دومین گلزن برتر این تیم است و تنها یک گل کمتر از سرخیو آگوئرو زده است. استرلینگ زیرنظر پپ گواردیولا تبدیل به بازیکن بهتری شده است و فصل به فصل آمار بهتری را ثبت می کند. 

6363