رونالدو هر ماه چقدر به جورجینا پول توجیبی می‌دهد؟

رونالدو هر ماه چقدر به جورجینا پول توجیبی می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی – زندگی جورجینا رودریگز 26 ساله در ماه های اخیر دچار تغییرات زیادی شده است. این مدل جوان از یک زن مستقل در یک فروشگاه شیک در مادرید به نامزد یکی از بهترین بازیکنان دنیا تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، این مدل به تدریج سبک زندگی خود را ساخت که به تدریج زندگی لاکچری تر و شیک تری برای خود ساخت. او مدام تصاویری از خودش با لباس های برندهای گرانقیمت نظیر لویی ویتون، گوچی یا آلبرتا فراتی منتشر می کند. 

حتی هدایای جورجینا هم شیک تر و گرانقیمت تر شده است. جورجینا به خاطر تولد 35 سالگی رونالدو یک مرسدس AMG G63 به ارزش 180 هزار یورو به ستاره پرتغالی هدیه داد. به نظر می رسد که هزینه های زندگی مجلل نامزد رونالدو با واکنش هایی همراه شده است. روز شنبه در برنامه تلویزیونی "زنده باد زندگی" در شبکه اسپانیایی تلکنیکو در مورد درآمد نامزد رونالدو صحبت شد. در حقیقت کسی نمی داند که درآمد نامزد رونالدو از کجاست که می تواند چنین هزینه هایی انجام بدهد. 

این شبکه گزارش داده است که نامزد رونالدو ماهی بین 50 تا 100 هزار یورو به عنوان هزینه زندگی و پول توجیبی بچه ها از ستاره پرتغالی می گیرد. جورجینا همچنین خودش پستی  هشت هزار یورو از هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام درآمد کسب می کند

جورجینا، مادر یکی از چهار فرزند رونالدو برای هر مصاحبه ای که انجام می دهد، 100 هزار یورو دریافت می کند هر چند که او برای حضور در برنامه " حالا ظهر شده" مبلغی دریافت نکرده است. از سویی شبکه تلکنیکو یک تیم خبری را برای صحبت با همسایه های جورجینا فرستاده که البته همسایه ها از جواب دادن طفره رفتند.