رسمی؛ کاسیاس نامزد ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا شد

رسمی؛ کاسیاس نامزد ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا شد

پایگاه خبری فوتبالی - ایکر کاسیاس در صفحه توئیتر خود به صورت رسمی اعلام کرد که نامزد ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا خواهد شد و به رقیبی جدی برای لوئیز روبیالس تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، کاسیاس در حالی که پس از عارضه قلبی خود هنوز در مورد بازنشستگی از دنیای فوتبال تصمیم نگرفته در صفحه توئیترش نوشت:"ّله، من نامزد ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا در زمان انتخابات خواهم شد. با هم تلاش خواهیم کرد تا فدراسیون ما در سطح بهترین سطح فوتبال دنیا باشد: اسپانیا."

به نظر می رسد که معنی این تصمیم این است که کاسیاس 38 ساله پس از 21 سال حضور در فوتبال حرفه ای و انجام 881 بازی باشگاهی و 167 بازی ملی، از فوتبال بازنشسته خواهد شد هر چند که این دروازه بان هنوز تصممی نهایی را نگرفته است. کاسیاس هفته گذشته با ایرنه لوزانو، نماینده دولت اسپانیا در حوزه ورزش ملاقات کرد تا در مورد کاندیداتوری خود صحبت کند. البته مشخص نیست که انتخابات بعدی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا قبل از المپیک توکیو انجام می شود یا نه.

کاسیاس در ادامه توئیت خود نوشته است:" تصمیم خودم را به مدیر باشگاهم پورتو اطلاع دادم و از آنها به خاطر حمایت هایی که از من داشته اند ، تشکر کردم. بیش از 23 هزار نفر رای دهنده منتظر انتخاباتی عادلانه هستند. 139 عضو هیئت رئیسه تصمیم نهایی را خواهند گرفت. از همه به خاطر حمایتشان تشکر می کنم. حمایت شما به من روحیه می دهد. به پیش."