اقدام باورنکردنی بارسلونا: ایجاد صفحات جعلی برای تخریب بازیکنان!

اقدام باورنکردنی بارسلونا: ایجاد صفحات جعلی برای تخریب بازیکنان!

پایگاه خبری فوتبالی - رادیو کادناسر در خبری عجیب اعلام کرد که مدیران بارسلونا با یک شرکت امور روابط عمومی قرارداد بسته اند. به این شرکت  وظایف متفاوتی محول شده است: بهبود وجهه هیئت مدیره و مدیران فعلی و تخریب وجهه گزینه های نامزدی ریاست بارسا نظیر ویکتور فونت، خائومه رورس یا بازیکنان اسبق این تیم نظیر ژاوی و پویول یا حتی پیکه که شایعاتی در مورد حضورش در بارسا به عنوان مدیر تیم در آینده مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، شرکت E3Ventures با مبلغی کمتر از مبلغی که نیاز به تائید توسط اعضای بارسلونا داشته باشد، با باشگاه کاتالان قرارداد بست. این شرکت موظف شده بود تا صفحاتی در شبکه های اجتماعی بسازد که وظیفه شان تعریف و تمجید از جوزپ ماریا بارتومئو مدیر فعلی تیم و تخریب منتقدان بود. باشگاه بارسلونا البته همکاری و توافق با این شرکت را تائید می کند اما اعلام کرده است که آنها هیچ توافق برای تمجید یا انتقاد نداشته اند.

برخی از پیام هایی که اکانت های شرکت مذکور منتشر کرده اند بدین شرح است : 

2017-12-21 : چرا مسی تمدید با بارسلونا را علنی نمی کند؟ (احتمالا چون با خائومه رورس (گزینه ریاست بارسا) توافق کرده)
2017-11-25: با وجود همه تلاش های گواردیولا، مسی در بارسلونا می ماند.
"مسی در خانه عجب محافظانی دارد. در شبکه های اجتماعی به پسرش توهین می کنند و آنتونلا همسرش مثل یک شیر از او دفاع می کند."
2019-11-21: جرارد پیکه با گروه موسیقی تابورته برای اجرا در جام دیویس به توافق رسیده است. آیا تجارت ، سیاست را می فهمد؟ قطعا نه.
4-6-2018: "ویکتور فونت با شیطان (رورس) برای حمله به نیوکمپ به توافق رسیده است."
2019-26-12:"قطر قطعا آزادترین کشور اسلامی دنیاست." تصور می کنم که گواردیولا بر اساس این که یک کشور به او پول بدهد یا نه، از آن تعریف یا انتفاد می کند."
"ژاوی و پویول آدم های ویکتور فونت هستند."