مومنی: امشب یا نقطه شروع تبریزی است یا نقطه پایانش

مومنی: امشب یا نقطه شروع تبریزی است یا نقطه پایانش

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد بازی با الاهلی می تواند برای تبریزی بازی  خاصی باشد.

به گزارش فوتبالی، محمد مومنی در گفت و گو با فوتبالی در خصوص بازی استقلال برابر الاهلی اظهار داشت: بازی سختی است. الاهلی تیم سوم جدول عربستان است و نمی تواند حریف آسانی برای ما باشد اما از طرفی نکته مثبتی که مجیدی در تیمش ایجاد کرده بحث انگیزشی در استقلال است. غیبت چند مهره در استقلال، در انگیزه بقیه نفرات تاثیر گذار شده و فکر می کنم همین انگیزه بتواند به استقلال کمک کند.

وی در ادامه افزود: همان طور که مجید نامجومطلق هم گفت استقلال اگر همان بازی خودش را انجام دهد، برنده است من اعتقاد دارم این تیم باید بازی خودش را به صورت منطقی در زمین اجرا کند تا امتیاز لازم را بگیرد. به اعتقاد من استقلال در این بازی میهمان نیست و به همان اندازه که الاهلی میزبان است، استقلال هم میزبان است و می تواند از این امتیاز استفاده کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص خط حمله این تیم گفت: دیاباته و قائدی هر دو بازیکنان تاثیر گذار هستند که به هر حال با غیبت شان بازی استقلال هم تحت تاثیر قرار می گیرد. اما از طرفی مطهری هم بازیکن خوبی است با این حال من امید زیادی به تبریزی ندارم. او بازیکنی است که شرایط روحی خوبی ندارد و تنها خود تبریزی است که می تواند به خودش کمک کند تا از این شرایط خارج شود. بازی با الاهلی یا می تواند نقطه شروعی برای تبریزی باشد یا نقطه پایان او. تبریزی اگر در بازی امشب هم حرفی برای گفتن نداشته باشد باید باور کند هفته های پایانی خود را در استقلال سپری می کند.

سعید لطفی/ پایگاه خبری فوتبالی