پیش بازی السد-سپاهان/ دوئل ژاوی و ژنرال

پیش بازی السد-سپاهان/ دوئل ژاوی و ژنرال

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سپاهان دومین گام را هم در لیگ قهرمانان محکم بر می‌دارد؟ 

به گزارش فوتبالی، شاگردان قلعه نویی در گروه D مسابقات که به گروه مرگ معروف بود، با 4 گل العین را در هم کوبیدند تا خط و نشان جدی برای سایر رقبا کشیده باشند. 

تحلیل بازی مقابل العین: قلعه نویی با آرایش همیشگی 3-3-4 تیمش را روانه دیدار کرد و با بستن راه های نفوذ و تراکم در زمین خودی، در کمین ضد حمله نشست. زرد پوشان به محض تصاحب توپ با رهبری سروش رفیعی در میانه میدان و با اضافه شدن  دفاع های کناری به خصوص سعید آقایی در سمت چپ، حمله را ترتیب می دادند که معمولا به ارسال از کناره‌های زمین ختم می‌شد. غیر از گل کیروش که روی اشتباه العینی‌ها به ثمر رسید، دیگر گل های سپاهان با طرح ریزی حملات از گوشه چپ زمین، جایی که سعید آقایی و محمد محبی حضور داشتند به دست آمد.نکته دیگر درخشش شایان مصلح در قلب خط دفاعی بود که در کنار محمد طیبی خوش درخشید. 

زیبا در حمله، زشت در دفاع: شاگردان ژاوی هرناندز در پایان هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر، با فاصله 3 امتیازی از الدحیلِ صدرنشین، در جایگاه سوم قرار دارند. نکته قابل توجه خط آتش زهردار این تیم است. السد با 42 گل زده دارای بهترین خط حمله لیگ قطر است و به طور میانگین در هر بازی 3 گل به ثمر رسانده است. از طرفی هر چه قدر این تیم در فاز تهاجمی درخشان ظاهر شده، در دفاع آمار نا امید کننده ای از خود به جا گذاشته و 23 گل دریافت کرده است. 

تقابل ها: سپاهان و السد تا کنون در چهار بازی به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن دو پیروزی برای سپاهان و دو پیروزی برای السد بوده است. یکی از باخت های سپاهان به بازی این دو تیم در 23 شهریور سال 90 برمی‌گردد. جایی که سپاهان با وجود برتری 1-0 در جریان بازی، به علت استفاده از رحمان احمدیِ محروم، 3-0 بازنده اعلام شد. 

نتیجه هفته گذشته: سپاهان با چهار گل العین را در امارات درهم کوبید و نتیجه دیدار السد و النصر عربستان 2_2 شد.

سه شنبه 29 بهمن 98

السد قطر - سپاهان ایران ساعت 19:05 ورزشگاه جاسم بن حمد

* تیم داوری از کشور ازبکستان این بازی را سوت می زنند.