مهاجم دانمارکی، گزینه جدید بارسلونا در خط حمله

مهاجم دانمارکی، گزینه جدید بارسلونا در خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی - موندودپورتیوو گزارش داده است که مارتین برایت ویت، مهاجم لگانس یکی دیگر از مهاجمانی است که نظر بارسا را برای جانشینی مصدومیت طولانی مدت عثمان دمبله به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، برایت ویت تا کنون 39 بازی برای تیم ملی دانمارک انجام داده است و حالا به جمع گزینه های پرشمار بارسلونا در خط حمله اضافه شده است، از آنخل تا راجر، بودیمیر، لورن و لوکاس پرز. رقم فسخ قرارداد این مهاجم 20 میلیون یوروست. لگانس پس از فروش النصیری دوست ندارد که یکی  دیگر از ستارگانش را از دست بدهد و فعلا با این انتقال مخالفت کرده است.

بارسلونا منتظر چراغ سبز کمیسیون پزشکی لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیاست تا دمبله را از لیست کنار بگذارد و بدین ترتیب بتوانند مهاجم بخرند. به محض این که تیم کاتالان مجوز بگیرد، کار خرید مهاجم را نهایی خواهد کرد. برایت ویت، مهاجمی است که می تواند در پست مهاجم نوک بازی کند اما توان حضور در جناحین را هم دارد. مهاجم دانمارکی در این فصل 24 بازی در لالیگا داشته و شش گل زده است. او در جام حذفی نیز در سه بازی دو گل به ثمر رسانده است.

لگانس برای بقا تلاش می کند و بعد از ان که النصیری را با 20 میلیون یورو به سویا فروخت، دوست ندارد که برایت ویت را از دست بدهد. این مهاجم که در اسبیرگ رشد کرده، سابقه حضور در تیم هایی نظیر تولوز فرانسه و میدلزبورو انگلیس را هم دارد.