کوشکی: حضور اسکوچیچ به ما روحیه داد/فرکی رفت تا به پیکان شوک وارد شود

کوشکی: حضور اسکوچیچ به ما روحیه داد/فرکی رفت تا به پیکان شوک وارد شود

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: حضور سرمربی تیم ملی در تمرینات به ما روحیه داد و می‌دانیم بازی‌هایمان بیشتر دیده می‌شود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، علیرضا کوشکی، در رابطه با شرایط پیکان اظهار داشت: به خاطر شکست در بازی آخر که آوردیم شرایط‌ مناسبی نداریم. امیدوارم در بازی‌های پیش رو شرایط‌مان با وجود  ویسی بهتر شود.

وی افزود:‌ ویسی مربی کاربلد و بادانشی هستند. ما دست به دست هم داده‌ایم تا این تیم نتیجه بگیرد و امیدوارم به روزهای خوبمان برگردیم.

کوشکی در رابطه با رفتن حسین فرکی از این تیم گفت:‌ آقای فرکی یکی از بهترین مربیان ایران است، خودشان درخواست کردند از تیم بروند تا شوکی به تیم ما وارد شود و از این شرایط خارج شویم.

وی در رابطه با ماندن این تیم در لیگ برتر افزود: صد در صد در لیگ برتر می‌مانیم وهمه کادر فنی و بازیکنان به این ایمان داریم. 

هافبک 20 ساله تیم پیکان در رابطه با شرایط خودش در این تیم اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی دارم. توانستم در دو بازی گذشته دو گل بزنم و امیدوارم در آینده بیشتر بتوانم به تیمم کمک کنم.

وی در مورد حضور سرمربی تیم ملی در تمرینات پیکان عنوان کرد: آمدن آقای اسکوچیچ در تمرینات به ما روحیه داد تا بدانیم بازی‌هایمان دیده می‌شود و مورد توجه سرمربی تیم ملی هستیم.

4344