تصمیم گواردیولا برای ماندن یا رفتن از منچستر سیتی مشخص شد

تصمیم گواردیولا برای ماندن یا رفتن از منچستر سیتی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی – پپ گواردیولا تا پایان قراردادش در منچستر سیتی خواهد ماند. این خبری است که سایت گل اعلام کرده است. گواردیولا مطمئن است که محرومیت دوساله منچستر سیتی از حضور در لیگ قهرمانان برداشته می‌شود.

یوفا این باشگاه را به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی به دو سال محرومیت از حضور در دیدارهای زیر نظرش محکوم کرده، و 30 میلیون یورو هم جریمه در نظر گرفته است. سیتی بلافاصله اعلام کرد که پرونده را به دادگاه عالی ورزش خواهد برد.

محرومیت سیتی از فصل بعد شروع می‌شود و روند پرونده آنها در CAS چند ماه به طول می‌انجامد. به این ترتیب احتمالا برنامه‌های باشگاه برای جذب بازیکن در تابستان با مشکل روبرو می‌شود.

چیکی بگیریستین، مدیر فوتبال باشگاه قرار بود چند خرید جدید داشته باشد تا فاصله با لیورپول را کم کند. سران باشگاه در جلسه‌ای به بازیکنان اعلام کرده که مطمئن هستند محرومیت آنها اعمال نخواهد شد.

گواردیولا برای 12 ماه پایانی قراردادش برنامه‌ریزی‌های معمولش را انجام می‌دهد. گفته می‌شد این محرومیت باعث می‌شود او از سیتی جدا شود و راهی تیمی مانند یوونتوس شود. اما سایت گل نوشته که این اتفاق نمی‌افتد و او تا پایان قراردادش می‌ماند.

8444