ساری: بازیکنان تهاجمی یوونتوس عجیب و بی‌قاعده هستند

ساری: بازیکنان تهاجمی یوونتوس عجیب و بی‌قاعده هستند

پایگاه خبری فوتبالی – مائوریتسیو ساری، مربی یوونتوس گفته کارش در این تیم سخت است. یووه امشب توانست برشا را با نتیجه دو بر صفر ببرد. ساری گفت: «ما کاری که باید انجام می‌دادیم را انجام دادیم. شروع خوبی داشتیم، و زمانی که دروازه حریف را باز کردیم، صبوری نشان دادیم، سه بار توپ را به تیر زدیم، و کاملا شایسته برد بودیم.»

ساری در این بازی از کریس رونالدو استفاده نکرد و خوان کوادرادو، گونسالو ایگواین، و دیبالا را در خط حمله به کار گرفت. او گفت: «دیبالا آزادی عمل بیشتری داشت، و کوادرادو باید با پست جدیدش کنار می‌آمد و کمک می‌کرد که شکاف‌ها پر شوند. اوضاع یوونتوس پیچیده است. بسیاری از بازیکنان پست مشخصی ندارند. بازیکنان یوونتوس بی‌قاعده هستند. دیبالا مهاجم است، اما در بازگشت به عقب خوب کار می‌کند. کریستیانو رونالدو دوست دارد در کنار میدان بازی کند. کوادرادو در پست‌های متفاوتی می‌تواند به میدان برود.

ما تصمیم گرفتیم رونالدو امروز استراحت کند، چون نمی‌تواند در تمامی دیدارها به میدان برود. به این ترتیب این سیستم را انتخاب کردیم. در حال حاضر ما بیشتر از سه مهاجم استفاده می‌کنیم تا از یک بازیکن پشت سر دو مهاجم. دلیلش این است که آرون رمزی گفته ترجیح می‌دهد در خط میانی باشد تا این که پشت سر مهاجمان بازی کند. دیبالا هم دوست دارد جلوتر باز یکند.»

8444