یوونتوس 2 – برشا صفر: پیروزی با بازگشت کاپیتان

یوونتوس 2 – برشا صفر: پیروزی با بازگشت کاپیتان

پایگاه خبری فوتبالی – پائولو دیبالا ششمین گل این فصل خود در سری آ را زد و کمک کرد یوونتوس برشا ده‌نفره را ببرد و موقتا به صدر جدول برسد.

کریستیانو رونالدو آماده در لیست یوونتوس قرار نداشت، و یووه مقابل تیم 19ام جدول به پیروزی رسید.

انریکو آلفونسو، دروازه‌بان برشا پس از برخورد با گونسالو ایگواین در دقایق نخست بازی نتوانست به کار ادامه دهد و جایش را در دقیقه 9 به لورنتزو آندرناچی، دروازه‌بان سوم تیم داد. 

فلورین آیه در دقیقه 37 خطایی پشت محوطه جریمه انجام داد و با دریافت دومین کارت زردش در فاصله چهار دقیقه، اخراج شد. پائولو دیبالا ضربه ایستگاهی را به گوشه دروازه زد و آن ار گل کرد.

آندرناچی که اولین بازی خود در سری آ را انجام می‌داد، یک واکنش عالی روی ضربه سر دانیله روگانی داشت و باعث شد توپ به تیر برخورد کند.

در دقیقه 73 هم میرالیم پیانیچ که تازه وارد میدان شده بود، مصدوم شد و مجبور شد زمین را ترک کند. اما خبر خوب برای یووه این که جورجیو کیه‌لینی در دقیقه 78 به جای بونوچی به زمین رفت و نشان داد که مصدومیت رباط صلیبی‌اش کاملا برطرف شده است.

خوان کوادرادو در دقیقه 75 نتیجه را دو بر صفر کرد. او با بلز ماتوییدی یک و دو کرد و با خونسردی گل زد. دیبالا هم در اواخر مسابقه یک ضربه را به تیر دروازه کوبید.

8444