ترکیب یوونتوس اعلام شد؛ حضور دیبالا در غیاب رونالدو

ترکیب یوونتوس اعلام شد؛ حضور دیبالا در غیاب رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال یوونتوس از دقایقی دیگر باید در چارچوب رقابت های هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا به مصاف تیم برشا برود. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان مائوریتزیو ساری امروز و از ساعت 17:30 به وقت ایران باید در ورزشگاه خانگی خود رو در روی برشا قرار بگیرند. یوونتوسی ها هفته گذشته و در کمال ناباوری در حالی که با یک گل از هلاس ورونا پیش افتاده بودند با دریافت دو گل برابر این تیم شکست خوردند تا صدر جدول رده بندی سری آ را از دست بدهند. آنها در حال حاضر با 54 امتیاز از 23 بازی در حالی در رده دوم قرار دارند که اینتر با همین امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر خود در صدر جدول جای گرفته است. در سوی دیگر میدان برشا قرار دارد که تنها 16 امتیاز از 23 بازی به دست آورده و در جدول 20 تیمی رقابت های لیگ ایتالیا در رده نوزدهم قرار دارد و در شرایط خوبی به سر نمی برد. ساری امیدوار است که با پیروزی در این دیدار شرایط را برای تیم خود بهبود ببخشد چرا که امشب دیدار حساسی بین اینتر و لاتزیو برگزار می شود و لاتزیو که با یک امتیاز کمتر از اینتر و یووه در رده سوم است، می تواند با پیروزی برابر شاگردان کونته نه تنها حضور خود در کورس قهرمانی را جدی تر کند بلکه یوونتوس را نیز صدرنشین سری آ کند. ساری تصمیم گرفته در بازی برابر تیم قعر جدولی برشا به کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی تیم خود، استراحت دهد و نام این بازیکن در فهرست یوونتوس به چشم نمی خورد. 

ترکیب یوونتوس در این بازی بدین ترتیب است: شزنی، روگانی، بونوچی، الکس ساندرو، دانیلو، بنتاتکور، رابیو، رمزی، کوادرادو، دیبالا، ایگواین

1070