میلیچ فقط تا بعد از الاهلی می‌ماند؟

میلیچ فقط تا بعد از الاهلی می‌ماند؟

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی که پس از واریز پول شیخ دیاباته از طریق صرافی در کیش به صرافی دیگری در دبی اعلام شد پول هروویه میلیچ هم به همین طریق به حسابش واریز می‌شود روز گذشته خبری دیگر در ارتباط با همین مرد کروات به تهران مخابره شد. استقلالی‌ها که پیش از عزیمت به کویت قول داده بودند پول قسط سوم میلیچ را به حسابش واریز می‌کنند هنوز حرفشان را عملی نکرده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی،از اردوی کویت خبر می‌رسد میلیچ بابت این موضوع با دلخوری با مسئولان باشگاه حرف زده و گفته به پولش نیاز دارد و نمی‌تواند بیش از این صبر کند. یکی از نزدیکان باشگاه در این باره گفت او طبق بندی که در قراردادش دارد همین حالا می‌تواند قراردادش را فسخ کند ولی به خاطر فرهاد مجیدی فعلاً صبر کرده است. 

شنیده‌ها از اردوی استقلال حاکی است به میلیچ گفته‌اند پولش بعد از بازی با الاهلی به حسابش واریز می‌شود و میلیچ نیز گفته اگر این اتفاق رخ ندهد تصمیم دیگری درباره همکاری با استقلال می‌گیرد. او پیش از بازگشت به تهران در روز‌هایی که تصمیمش را گرفته بود که دیگر به تمرینات استقلال برنگردد، با این وعده راهی کشورمان شد که پولش را سر موعد بگیرد.

1984