رسمی/ غیبت جوردی آلبا در بازیهای بارسا مقابل ناپولی و رئال مادرید

رسمی/ غیبت جوردی آلبا در بازیهای بارسا مقابل ناپولی و رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که جوردی آلبا مدافع باتجربه این تیم با پارگی عضله پای راستش روبرو شده و دست کم برای سه هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدار امشب بارسلونا مقابل ختافه و در دقیقه 17 مسابقه بود که جوردی آلبا که به شدت در ناحیه عضله پای راستش احساس درد می کرد، به نیمکت تیمش اعلام کرد که قادر به ادامه بازی نیست و خواست که او را تعویض کنند. آلبا با چهره ای پر درد و درهم و درحالی که اشک در چشمانش دیده می شد زمین را ترک کرد و خودش کاملا حس می کرد که مصدومیت به سراغش آمده است. در همان دقایق کیکه ستین سرمربی بارسا، جونیور فیرپو را به جای آلبا روانه میدان کرد.

بلافاصله بعد از خروج آلبا از زمین، تستهای پزشکی برروی پای مصدوم او آغاز شد و بعد از اتمام بازی، نتایج اولین تستها اعلام شد. جوردی آلبا با پارگی جزئی عضله ران راستش مواجه شده است. باشگاه بارسلونا که تمایلی به انتشار جزئیاتی درمورد مصدومیت آلبا نداشت، تنها با انتشار بیانیه ای خبر مصدومیت او را تائید کرد و شدت مصدومیت و زمان بازگشت او را اعلام نکرد و تنها تاکید کرد که آلبا مصدوم است و روند بهبود او، زمان قطعی بازگشتش به میادین را مشخص خواهد کرد.

در این بیانیه می خوانیم:« جوردی آلبا، بازیکن تیم اصلی بارسلونا با مصدومیتی از ناحیه عضله ران پای راست روبرو شده و باید منتظر تستهای بیشتر بود تا شدت دقیق مصدومیتش مشخص شود.»

اما روزنامه آ.اس در گزارشی به این نکته اشاره کرده که جوردی آلبا دست کم برای سه هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود و به همین خاطر به طور قطع شانس حضور در بازیهای بارسلونا مقابل ناپولی (در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا) و مصاف با رئال مادرید را از دست خواهد داد و در بهترین حالت ممکن در بازی تیمش مقابل رئال سوسیداد که در روز 7 مارس که 20 روز دیگر در نوکمپ برگزار خواهد شد، به روزهای اوجش بازخواهد گشت.

البته این احتمال وجود دارد که بازگشت آلبا به زمین چمن کمی دیرتر اتفاق بیفتد. چرا که او در فصول اخیر بارها از ناحیه ران راست مصدوم شده بود و حالا باید با دقت و احتیاط بیشتری با پای مصدومش رفتار کند.

6363