مژده هکرهای توئیتر بارسلونا : نیمار به بارسا برمی گردد

مژده هکرهای توئیتر بارسلونا : نیمار به بارسا برمی گردد

پایگاه خبری فوتبالی- یک گروه هکر حرفه ای به نام اورماین، اخیرا صفحه رسمی باشگاه بارسلونا در شبکه اجتماعی توئیتر را هک کرده و پیغام جالب توجهی را در این صفحه منتشر کرده اند.

به گزارش فوتبالی، در یکی از توئیت هایی که بعد از هک شدن صفحه رسمی بارسلونا در توئیتر منتشر شده می خوانیم:« سلام ، ما گروه اورماین هستیم. خب این دومین بار است که این صفحه را هک می کنیم. اگرچه سطح امنیتی صفحه بارسلونا بهتر شده ولی هنوزایده آل نیست. برای بهبود امنیت صفحه تان با ایمیل ما تماس بگیرید و برای سرویسهای امنیتی به وب سایت ما سربزنید.»

این پیغامی بود که تمام کسانی که صفحه رسمی بارسلونا در توئیتر را فالو می کنند، می توانستند آن را مطالعه کنند. البته مسئولان باشگاه بارسلونا خیلی سریع متوجه این موضوع شده و این پست را پاک کردند ولی پستهای بیشتری از سوی هکرها در صفحه رسمی بارسلونا در توئیتر منتشر شد. در یکی از این پستها که لحن طنزی داشت این جمله نوشته شده بود:«ما توانسته ایم پیغامهای مدیران باشگاه را بخوانیم و به نظر می رسد که نیمار به بارسلونا بازخواهد گشت.»

گروه هکرهای اورماین به خاطر هک کردن صفحات چهره های سرشناس در شبکه های اجتماعی به شهرت رسیده اند و این بار به سراغ صفحه توئیتر باشگاه بارسلونا رفته اند.

6363