آمیان 4-4 پاری سن ژرمن ؛ تساوی پرگل در بازی تماشایی

آمیان 4-4 پاری سن ژرمن ؛ تساوی پرگل در بازی تماشایی

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم آمیان و پاری سن ژرمن از سری بازی های این هفته لیگ یک فرانسه، با تساوی 4-4 دو تیم به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در ابتدا این آمیان بود که خیلی سریع به گل رسید و در دقیقه 5 توسط گویراسی، دروازه تیم پاریسی را باز کرد.  در دقیقه 29 بازی کاکوتا گل دوم آمیان را به ثمر رساند و دیاباته در دقیقه 40، بازی را برای آمیان 3-0 کرد و به نظر می رسید که باید کار تیم توخل را در همان نیمه اول تمام شده دانست. اما آندر اررا در دقیقه 45 یکی از گلهای خورده را جبران کرد تا امید به رختکن تیم میهمان بازگردد. 

در نیمه دوم، پاریسی ها به قصد جبران نتیجه وارد زمین چمن شدند و در دقیقه 60 توسط کواسی به گل دومشان رسیدند. کواسی در دقیقه 65 هم گل سوم تیم پاریسی را به ثمر رساند تا تمام زحمات آمیان در نیمه اول، جبران شود. بازی با نتیجه 3-3 دنبال می شد تا اینکه مائورو ایکاردی در دقیقه 75، روی پاس خوان برنات تیم پاریسی را به گل چهارم رساند و شاگردان توخل برای اولین بار در این مسابقه از تیم میزبان پیش افتادند.

در شرایطی که بازی با برتری 3-4 پاری سن ژرمن دنبال می شد و به نظر می رسید که آنها در کامبکی رویایی، هر سه امتیاز بازی را مال خود خواهند کرد، آمیان در دقیقه 92 بازی به گل رسید و گویراسی، زننده گل اول تیم آمیان در این مسابقه، گل آخر بازی را هم زد تا این مسابقه در نهایت با تساوی 4-4 و تقسیم امتیازات میان هردو تیم به پایان برسد.