نکونام: مقابل پیکان عطش پیروزی داشتیم/فولاد هدف‌های بزرگی دارد

نکونام: مقابل پیکان عطش پیروزی داشتیم/فولاد هدف‌های بزرگی دارد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی فولاد گفت: می‌دانستیم بازی خیلی سختی را در برابر پیکان خواهیم داشت، این دیدار برای آن‌ها حکم مرگ و زندگی بود.

به گزارش فوتبالی، تیم فولاد خوزستان روز گذشته در دیداری حساس برابر پیکان به پیروزی رسید، شیمبا و پاتوسی دو گل قرمزهای اهواز را به ثمر رساندند.
جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در گفت‌وگو با رسانه باشگاه فولاد درباره دیدار تیمش برابر پیکان و پیروزی‌ فولادمردان گفت: می‌دانستیم بازی خیلی سختی را در برابر پیکان خواهیم داشت، این دیدار برای آن‌ها حکم مرگ و زندگی بود. تلاش زیادی را انجام دادند اما تیم ما عطش پیروزی داشت، هدف‌های بزرگی را داریم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.
سرمربی فولادخوزستان در ادامه افزود: بازیکنان من از خودگذشتگی انجام دادند و با تمام توان خود برای نام فولاد جنگیدند، برای رسیدن به هدفمان نیاز مبرم به این سه امتیاز داشتیم، از همه بازیکنان ممنونم که تلاش بسیار انجام دادند و در این مدت سختی‌های زیادی کشیدند تا توانستند به این پیروزی‌های اخیر برسند و باید همینگونه تلاش کنیم تا به موفقیت‌های بزرگ برسیم.

جواد نکونام درباره حضور هواداران در ورزشگاه شهدای شهرقدس نیز گفت: هواداران در این دیدار سنگ تمام گذاشتند، اصلا در ورزشگاه احساس غریبی نمی‌کردیم. به این هواداران افتخار می‌کنیم و انشاالله با تلاش و همدلی بازیکنان بتوانیم همچنان آن‌هارا خوشحال کنیم. بازیکنان باید بدانند در چه باشگاهی بازی می‌کنند و برای شادی هواداران، مردم خوزستان و کارگران کارخانه از خود بگذرند و بزرگ فکر کنند. جا دارد از مسئولان ورزشگاه شهدای شهر قدس نیز تشکر کنم واقعا علی رغم بارش برف، زمین شرایط عالی داشت و این فرصت را به دو تیم می‌داد تا فوتبال روی زمین بازی کنند.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران در انتها درباره تمرینات تیم نیز اینچنین توضیح داد: تیم ما دو بازی آینده در خانه بازی خواهد داشت، باید با شاهین بوشهر و ماشین‌سازی تبریز دیدار کنیم. این دو دیدار برای ما سخت خواهند بود و هدف ما کسب شش امتیاز در کنار هواداران‌مان است. تمرینات تیم نیز  سه روز تعطیل است و پس از آن در زمین تمرین خودمان برای حضور پرقدرت در ادامه مسابقات شروع خواهیم کرد.

7413