دردسری دیگر برای ستین: آلبا هم مصدوم شد

دردسری دیگر برای ستین: آلبا هم مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی- جوردی آلبا بازیکن باتجربه بارسلونا در دقایق ابتدایی مصاف تیمش مقابل ختافه مصدوم شد و به خاطر مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد.

به گزارش فوتبالی ، این بازیکن اسپانیایی در یک ربع ابتدایی مسابقه در ناحیه پای راست احساس ناراحتی کرد و به نیمکت نشینان تیمش اطلاع داد که نمی تواند بازی را ادامه دهد. از همین رو ستین، از جونیور فیرپو خواست تا خودش را گرم کند و در نهایت در دقیقه 19 بازی بود که جوردی آلبا از زمین مسابقه خارج شد و فیرپو به جای او وارد زمین شد. 

هنوز خبری رسمی از سوی کادر پزشکی بارسلونا در مورد شدت مصدومیت آلبا منتشر نشده است. این دومین مصدومیت جوردی آلبا در طول این فصل است و اولین مصدومیت او در این فصل به چند روز قبل از مصاف تیمش مقابل ناپولی و دیدار ال کلاسیکوی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برمی گردد.

 آلبا بعد از خروج از زمین و درحالی که آثار درد کاملا در چهره اش مشهود بود و حتی قبل از آنکه جونیور به جای او وارد زمین چمن شود، به رختکن رفت. او آنقدر ناراحت و کلافه بود که حتی روی نیمکت ذخیره ها ننشست و همراه با دکتر یانگواس، پزشک تیم راهی رختکن شد.

این روزها مصدومیت بازیکنان بارسلونا تبدیل به دردسر بزرگی برای ستین شده و این سرمربی اسپانیایی در خط حمله تیمش دو مهره ارزشمند یعنی دمبله و سوارز را در اختیار ندارد و دست او برای به میدان فرستادن تیمش حسابی بسته است و لیستهای اخیرا او قبل از بازیها معمولا از نام 14 یا 15 بازیکن تشکیل می شود و حالا مصدوم شدن جوردی آلبا، بار دیگری به دغدغه های فکری ستین اضافه خواهد کرد.

6363