دلیل سفر غیرمنتظره مورینیو به آلمان چه بود؟

دلیل سفر غیرمنتظره مورینیو به آلمان چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تاتنهام هفته گذشته به آلمان سفر کرده بود تا از نزدیک مصاف دو تیم بایرن مونیخ و لایپزیش را تماشا کند. 

به گزارش فوتبالی، دلیل آقای خاص برای تماشای این بازی، زیرذره بین گرفتن عملکرد لایپزیش، رقیب تیمش در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بود. تاتنهام باید در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لایپزیش پدیده این روزهای فوتبال آلمان به میدان برود و مورینیو برای تماشای عملکرد این تیم در سکوهای آلیانس آرنا حضور یافت تا تمام جزئیات عملکرد تیم حریف را از نزدیک زیر نظر بگیرد.

اما این سفر آنطور که ژوزه مورینیو توقع داشت پیش نرفت و او سه روز مجبور شد تا در شهر مونیخ بماند. خود مورینیو در کنفرانسی خبری دراین رابطه به شوخی گفته:« من بیش از سه روز در مونیخ گیر افتادم. دو روز بعد از آن مجبور شدم تا با ماشین و با طی 233 کیلومتر به اشتوتگارت بروم و بعد سوار بر هواپیما شده و به لندن برگردم. به همین خاطر این تعطیلات برای من تعطیلات خوبی نبود.»

مورینیو با بهره گیری از تعطیلات زمستانی لیگ برتر به آلمان سفر کرد تا بازی تیم حریف را از نزدیک زیر ذره بین بگیرد. حالا او به کار بازگشته و بعد ازاتمام تعطیلات زمستانی با شاگردانش مشغول به کار است. چهارشنبه شب و ساعت 23.30 به وقت ایران، تاتنهام در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی اش میزبان لایپزیش خواهد بود.

6363