حمایت بارسلونا از محروم شدن سیتی گواردیولا

حمایت بارسلونا از محروم شدن سیتی گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی- امیلی روسائود، نایب رئیس باشگاه بارسلونا که از روز دوم ژانویه در این پست مشغول به کار شده و احتمالا برای انتخابات ریاست باشگاه کاتالان در سال 2021، نامزد خواهد شد، در صحبتهایی حمایت این باشگاه را از تصمیم یوفا برای محروم کردن باشگاه سیتی ابراز کرده است.

به گزارش فوتبالی، آقای روسائود در گفتگو با بارسا تی وی گفت:« بارسلونا موافق این است که پارامترهای فیرپلی مالی پیاده سازی و اجرا شوند؛ این فاکتوری پایه ای و اساسی است. باشگاه ها باید منابع مالی شان را از فعالیت های خود باشگاه تامین کنند و باشگاه هایی هستند که این قوانین را رعایت نمی کنند. برخی باشگاه ها هستند که با مدلهای کاری متفاوتی مشغول به فعالیت هستند و این قوانین را زیر پا می گذارند. ما منابع مالی مان را از فعالیتهای خود باشگاه تامین می کنیم. باشگاه هایی هستند که مالکانشان افراد مشخصی هستند و علیه باشگاه های دیگری که از حمایت هوادارانشان برخوردارند، به رقابت می پردازند.»

جمعه شب بود که مسئولان یوفا اعلام کردند که باشگاه منچسترسیتی به دلیل رعایت نکردن قوانین فیرپلی مالی،  برای دو فصل از حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا محروم خواهد بود و جریمه مالی سنگینی را هم برای این باشگاه انگلیسی درنظر گرفتند.

6363