افشاگری همسر سابق پله از حجم بالای خیانت های اسطوره برزیل

افشاگری همسر سابق پله از حجم بالای خیانت های اسطوره برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - پله  از نظر خیلی ها یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و دوران فوتبال درخشانی داشته است. اسطوره فوتبال برزیل در سن 79 سالگی دوران فوتبال درخشان و بی نظیری داشته است اما زندگی شخصی او در بیرون از زمین همیشه مملو از حواشی بوده است.

به گزارش فوتبالی، صحبت هایی که معمولا در مورد زندگی شخصی پله می شود، معمولا جنجال ساز است. اخیرا ادینیو پسر این بازیکن اعلام کرده بود که او دچار افسردگی شده است (هر چند که خودش این مسئله را تکذیب می کند) و حالا همسر سابقش "ژوژا" صحبت هایی جنجالی را انجام داده است. ماریا دی گراچا منگل فلورس ملقب به "ژوژا" در مصاحبه ای که در یوتیوب منتشر شده در مورد رابطه عاشقانه خود با اسطوره فوتبال برزیل در دهه هشتاد صحبت کرد. در ان زمان ژوزا خیلی جوان بود و اختلاف سنی او و اسطوره فوتبال برزیل 17 سال بود. اما به نظر می رسد که خیانت هایی که پله انجام می داد، باعث شده تا رابطه احساسی آنها خیلی زود به پایان برسد. ژوزا در این مصاحبه گفته است:" اولین رابطه عاشقانه ام که شش سال طول کشید، با پله بود. همه می دانستند که به صورت مداوم به من خیانت  می کند. خیلی خیلی خیانت می کرد. شرایط به حدی عجیب بود که فکر می کردم خیانت کردن عادی است."

ژوژا همچنین می گوید که اسوطره فوتبال برزیل سعی می کرده است که شرایط را عادی سازی کند و می گفته است:" مدام به من می گفت که خیلی از زن ها دوست دارند که در کنارش باشند. به شدت من را فریب می داد. طوری بود که انگار همه می دانستند که او خیانتکار است، به جز من. او مدام می گفت که ما رابطه بسیار بازی با همدیگر داریم و باید در این زمینه با دید باز نگاه کنی. من حتی دفترچه ای آماده کرده بودم و جزئیات تمام زنانی که همزمان با رابطه مان با آنها در ارتباط بود را در آن نوشته بودم."