ترکیب بارسلونا اعلام شد؛ حضور اومتیتی و فاتی در میدان

ترکیب بارسلونا اعلام شد؛ حضور اومتیتی و فاتی در میدان

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال بارسلونا از دقایقی دیگر در هفته بیست و چهارم رقابت های لالیگا در ورزشگاه خانگی خود باید برابر ختافه به میدان برود. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان کیکه ستین امروز و از ساعت 18:30 باید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف ختافه برود. بارسلونا با 49 امتیاز از 23 بازی در رده دوم جدول رده بندی لالیگا قرار گرفته است. در سوی دیگر میدان ختافه با 42 امتیاز از همین تعداد بازی در رده سوم ایستاده است. بارسلونا با پیروزی در این بازی می تواند به شکست رئال مادرید در دیدار فردا برابر سلتاویگو امیدوار باشد. این تیم در حال حاضر با 3 امتیاز کمتر از شاگردان زیدان در رده دوم است و رقابت تنگاتنگی را با این تیم پیش می برد. با توجه به مصدومیت سوارز و دمبله، ستین بار دیگر آنسو فاتی را در ترکیب اصلی خود قرار داده است. ختافه در 4 بازی اخیر خود موفق شده دروازه تیمش را بسته نگه دارد و علاوه بر این در هر 4 بازی اخیر خود در رقابت های لالیگا به پیروزی رسیده و به نظر می رسد که بارسلونا در دیدار امروز کار سختی را پیش رو داشته باشد. 

ترکیب بارسلونا در این دیدار بدین ترتیب است: ترشتگن، پیکه، سرجیو بوسکتس، آرتور، مسی، گریزمان، آلبا، روبرتو، دی یونگ، اومتیتی و آنسو فاتی