خبر خوش زیدان برای هواداران رئال مادرید: هازارد آماده بازی است

خبر خوش زیدان برای هواداران رئال مادرید: هازارد آماده بازی است

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، اعلام کرد که ادن هازارد پس از دو ماه مصدومیت و دوری از میادین آماده بازی برای این تیم برابر سلتاویگو است. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید فردا شب در هفته بیست و چهارم رقابت های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان سلتاویگو است. ادن هازارد در دیدار برگشت مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان برابر پاریسن ژرمن دچار مصدومیت شد و از آن زمان نتوانست برای این تیم به میدان برود. این بازیکن در هفته های اخیر به تمرینات گروهی رئال مادرید بازگشت اما نتوانسته بود در هیچ یک از دیدارهای این تیم به میدان برود و همین موضوع در آستانه دیدار برابر منچسترسیتی در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا باعث نگرانی هواداران تیم صدرنشین لالیگا شده بود.

 زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر سلتاویگو گفت: " تیم با حضور هازارد یک بازیکن عالی در اختیار خواهد داشت. حالا زمان بازگشت او فرا رسیده اگر به خوبی تمرین کند و شرایط خوبی داشته باشد. اما البته که او سه ماه است در میادین حضور نداشته اما از نظر فیزیکی کاملا آماده بازگشت به میادین است. بازیکنان بازی کردن را به تمرین ترجیح می دهند اما ما یک هفته فرصت تمرین داشتیم و به خوبی کار کردیم. " 

زیدان درباره محرومیت دو ساله منچسترسیتی از حضور در لیگ قهرمانان در آستانه دیدار برابر این تیم در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها گفت: " من نمی دانم چه تغییراتی در اروپا رخ خواهد داد. اما می دانم که در دو بازی پیش روی ما تغییری ایجاد نخواهد شد. آنها همچنان تیمی بسیار قدرتمند و جنگنده هستند. " 

1070