عکس / سوپرایز رمانتیک لیونل مسی برای همسرش در روز عشق

عکس / سوپرایز رمانتیک لیونل مسی برای همسرش در روز عشق

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، تلاش کرد که در روز جهانی عشق همسرش را که سال های طولانی در کنار یکدیگر بودند با روشی رمانتیک و جذاب سوپرایز کند. 

به گزارش فوتبالی، آنتونلا روکوزو که در سال 2017 با لیونل مسی ازدواج کرد از قدیمی ترین دوستان این بازیکن به شمار می رفت و گفته می شود که این دو نفر از کودکی علاقه خاصی به یکدیگر داشتند و در نهایت تصمیم گرفتند که با یکدیگر ازدواج کنند. مسی بارها در مصاحبه های مختلف اعلام کرده که آنتونلا را از 5 سالگی او می شناخته و به او علاقمند بوده است. این موضوعات نشان می دهد که این دو نفر ولنتاین های زیادی را در کنار یکدیگر گذرانده اند با این حال فوق ستاره تیم ملی آرژانتین همچنان تلاش می کند که هر سال همسر خود را سوپرایز کرده و علاقه خود را به او نشان دهد. 

این بازیکن امسال اتاقی را برای همسرش آماده کرد که از بادکنک های سفید و قرمز پر شده و همچنین شکلات ها و عروسک و گل های زیادی نیز در آن وجود داشت. او همچنین پیامی با گلبرگ های قرمز برای او نوشته بود که به معنای دوستت دارم، بود. آنتونلا عکسی از این اتاق را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. 

1070