شیری: پرسپولیس با «یحیی» باهوش است

شیری: پرسپولیس با «یحیی» باهوش است

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم فوتبال الشارجه برای جبران شکست قبلی خود برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد، اما تیم تحت هدایت «یحیی گل‌محمدی» باهوش است و می‌تواند از پَس این تیم برآید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «مهدی شیری» با اشاره به دیدار پیش روی پرسپولیس برابر الشارجه در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الشارجه دیدار قبلی در زمین خود را به التعاون عربستان واگذار کرد؛ بنابراین مقابل پرسپولیس برای جبران شکست دیدار قبلی به میدان می‌آید. آنها به هر نحوی که شده با فشار هوادار و ترفندهای دیگر به هیچ عنوان دوست ندارند، امتیازی را در این بازی از دست بدهند اما پرسپولیس باید هوشیار باشد.

وی  افزود: تیم تحت هدایت «یحیی گل‌محمدی» از بازیکنان با تجربه‌ای و کادر فنی باهوشی بهره می‌برد.  به طور حتم همه تدابیر لازم را برای این تقابل حساس خواهند اندیشید تا دست پر از امارات بازگردیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه برخی کارشناسان الشارجه امارات را ضعیف‌ترین تیم گروه می‌دانند،  خاطرنشان کرد: به هیچ وجه اینطور نیست. همه تیم‌ها در آسیا از قدرت بالایی برخوردار هستند و به هیچ وجه نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت. به طور حتم کادر فنی تدابیر لازم را هم از نظر روحی و روانی و هم از نظر فنی خواهند اندیشید تا دست پر از امارات بازگردیم که این موضوع دور از دسترس هم نیست.

شیری اضافه کرد: بازی برابر الشارجه آن هم در زمین حریف بسیار سخت است و به هیچ وجه نباید حریف را دست کم گرفت. از دید من این مسابقه از هر نظر می‌تواند سخت‌ترین بازی مرحله گروهی برای پرسپولیس محسوب شود چرا که در صورت نتیجه نگرفتن، دچار بحران می‌شود و از شرایط ایده‌آل خارج می‌شود، پس به هر نحوی شده باید با قدرت تمام برابر الشارجه به میدان برویم تا دست پر از زمین خارج شویم. امیدوارم با یک بازی حساب شده سه امتیاز این دیدار را بگیریم.

وی تاکید کرد: اینکه از الان بگوییم که شارجه ضعیف‌ترین تیم گروه است به هیچ وجه درست نیست. ما همیشه در آسیا دیدیم که بسیاری از تیم‌ها شگفتی‌ساز شدند، باید با یک بازی حساب شده نتیجه لازم را بگیریم.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: همه از الدحیل قطر تعریف می‌کردند و آن را یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیا می‌دانستند اما دیدید که مقابل این تیم در زمین خودش هم ما تیم برتر میدان بودیم و اگر آن اتفاقات در دقایق ابتدایی بازی رخ نمی‌داد، می‌توانستیم به برتری برسیم. از دید من بهترین و قوی‌ترین تیم گروه پرسپولیس است و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

1984