تکلیف سیتی در این فصل لیگ قهرمانان اروپا چیست؟

تکلیف سیتی در این فصل لیگ قهرمانان اروپا چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- دقایقی پیش یوفا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که باشگاه منچسترسیتی از حضور در رقابتهای دوفصل آتی لیگ قهرمانان اروپا محروم خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، این باشگاه به علاوه به پرداخت جریمه ای 30 میلیون یورو محکوم شده است و دلیل این محرومیت سنگین، زیرپا گذاشتن قوانین یوفا و از جمله رعایت نکردن قوانین فیرپلی مالی توسط باشگاه منچسترسیتی عنوان شده است.

بدین ترتیب باشگاه منچسترسیتی شانس حضور در تورنمنتهایی که زیرنظر یوفا برگزار خواهد شد را در فصول 21-2020 و 22-2021 نخواهد داشت. اما حالا این سوال پیش می آید که سرنوشت منچسترسیتی در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا به چه ترتیب خواهد بود؟ طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس، این محرومیت ارتباطی با حضور منچسترسیتی در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا نخواهد داشت و تیم گواردیولا می تواند در این فصل لیگ قهرمانان اروپا کار را دنبال کند.

اولین بازی آنها در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا، دیدارشان در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی مقابل رئال مادرید خواهد بود که در روز  7 اسفند (26 فوریه) ساعت 23.30 دقیقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد و پس از آن بازی برگشت که در روز 27 اسفند (17 مارس) در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد. در صورتی که سیتی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت موفق به غلبه بر رئال مادرید شود، به حضور در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا ادامه خواهد داد و در صورت صعود به مراحل بالاتر، این فرصت را خواهند داشت تا برای فتح جام قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان اروپا بجنگند.

6363