مالکوم: مسی سرپوشی است برروی مشکلات بارسلونا

مالکوم: مسی سرپوشی است برروی مشکلات بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- مالکوم اولیورا بازیکن برزیلی دنیای فوتبال، در فصل تابستان بارسلونا را ترک کرد و به زنیت سنت پترزبورگ پیوست و گران ترین خرید تاریخ این باشگاه روسیه ای لقب گرفت. باشگاه زنیت برای جذب او 40 میلیون یورو به بارسلونا پرداخت کرد.

به گزارش فوتبالی، مالکوم مدتی است که به خاطر مصدومیت از ناحیه کمر از میادین ورزشی به دور است و این مهاجم 22 ساله ای حالا تمرکزش را برروی بازگشت هرچه زودتر به روزهای اوج قرار داده است.

او حالا و در وقفه زمستانی لیگ روسیه گفتگویی را انجام داده و به مرور روزهای حضورش در بارسلونا پرداخته و صحبتهای جالب توجهی را درمورد مسی و بارسلونا برزبان آورده است. مالکوم در مورد مسی گفته:« مسی بخشی از مشکلات بارسلونا را می پوشاند و سرپوشی است بر برخی از مشکلات تیم کاتالان. علاوه برلئو، سوارز، گریزمان، راکیتیچ، دی یونگ، آرتور و ویدال هم چنین نقشی را ایفا می کنند. فقط بحث مسی نیست و بحث تمام بازیکنان تیم است. مسی بهترین بازیکن دنیاست؛ گاهی وقتها کارهای دیوانه کننده ای انجام می دهدو خیلی به بارسلونا کمک می کند. به همین خاطر گاهی وقتی که درمورد بارسلونا صحبت می شود، حرف از مسی به میان می آید. این به خاطر تمام کارهایی که مسی برای تیم انجام می دهد، طبیعی است.» 

مالکوم درمورددوران حضورش در بارسلونا گفت:« من هرگز در این تیم حس نکردم که حضورم دراین تیم سوء تفاهم است و با خوبی و خوشی بارسا را ترک کردم. فقط می خواستم فوتبال بازی کنم و برای همین از بارسا جدا شدم. تمام بازیکنان حرفه ای می خواهند بازی کنند. زنیت مرا می خواست تا به زمین بروم و به همین خاطر این تیم را انتخاب کردم. هیچ مشکلی در بارسلونا نداشتم و جدایی ام هم بدون هیچ مشکلی انجام شد. هنوز گاهی با آبیدال صحبت می کنم.»

 البته او می داند که اگر در این شرایط در بارسلونا حضورداشت دقایق زیادی برای حضور در زمین به او فرصت داده می شد:« الان فقط به حضور در زنیت فکر می کنم و هرروز در حال شناخت بیشتر هم تیمی هایم هستم. تلاش می کنم تا زبان روسی یاد بگیرم تا بتوانم با هم تیمی هایم ارتباط برقرار کنم. بازی کنم و نشان دهم که چرا اینجا هستم. بارسلونا هم می تواند با خیال راحت کار را دنبال کند. چون هر بازیکنی که در ترکیب این تیم به میدان می رود، یک فوتبالیست خوب است و فقط بازیکنان خوب دراین تیم هستند. در بارسلونا وقتی یک بازیکن از زمین خارج می شود وبازیکن دیگری به زمین می رود، همچنان بارسلوناست.فرقی نمی کند.سبک بازی بارسلونا تغییر زیادی نمی کند و همیشه تیم بزرگی خواهد بود.»

6363