لمپارد: قیمت کپا، تاثیری در انتخابم برای تیم اصلی ندارد

لمپارد: قیمت کپا، تاثیری در انتخابم برای تیم اصلی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- فرانک لمپارد سرمربی جوان چلسی در صحبت هایی اعلام کرده که هنوز تصمیم نگرفته که برای بازی دوشنبه شب مقابل منچستریونایتد، کپا آریزابالاگا، دروازه بان اسپانیایی تیمش را در ترکیب اصلی قرار بدهد یا خیر.

به گزارش فوتبالی، لمپارد امروز در صحبت هایی اعلام کرد که در هنگام انتخاب دروازه بان اصلی تیمش برای بازیها، به رقم پرداخت شده برای به خدمت گرفتن کپا آریزابالاگا، توجهی نمی کند و حضور کپا در ترکیب اصلی تیمش به ویژه در بازی با یونایتد را قطعی ندانست.

چلسی روز دوشنبه باید با منچستریونایتد روبرو شود و یکی از بزرگترین تردیدها در مورد ترکیب اصلی آبی های شهر لندن، در مورد دروازه بان این تیم است و مشخص نیست که آیا کپا در این بازی در زمین خواهد بود یا خیر. این درحالی است که کپا در بازیهای اخیر تیمش دروازه بان ذخیره چلسی بوده و ویلی کابایرو در ترکیب اصلی قرار گرفته و به نظر می رسد که لمپارد می خواهد با این کار هشداری به این دروازه بان اسپانیایی بدهد.

 حالا لمپارد دراین رابطه گفته:« هنوز برای دروازه بان تیمم در بازی با یونایتد تصمیمم را نگرفته ام. اصلا رقمی که برای خرید کپا پرداخت کردیم را در تصمیم گیری ام مدنظر نمی گیرم. تنها تمرینات بازیکنان است که در تصمیم گیری ام درمورد ترکیب اصلی تاثیرگذار است. نیمکت نشینی کپا در بازیهای اخیر، اصلا هشداری به او نبوده. این فقط تصمیم من در آن روز بوده. می خواهم که همه بازیکنانم آماده باشند و واکنش خوبی نشان دهند. می دانم که کپا چه حسی داشته. این اتفاق در کارنامه ورزشی ام برای خود من هم رخ داده. من از واکنش او بعد از نیمکت نشینی اش راضی هستم.»

ماه های باقی مانده از رقابتهای این فصل لیگ برتر، در سرنوشت کپا در باشگاه چلسی تاثیرگذار است. سران باشگاه چلسی دو فصل پیش با پرداخت 80 میلیون یورو کپا را به خدمت گرفتند و بدین ترتیب او گرانقیمت ترین دروازه بان تاریخ دنیای فوتبال لقب گرفت. نیمکت نشینی کپا در بازی با لستر باعث بروز جنجالی داخلی در باشگاه چلسی شد.

لمپارد در بخش دیگری از صحبتهایش اعلام کرد که کریستین پولیسیچ در بازی با یونایتد به ترکیب اصلی تیمش بازنخواهد گشت؛ چرا که هنوز نتوانسته به طور کامل از بند مصدومیت رها شود. آخرین بازی پولیسیچ برای چلسی در روز اول ژانویه و در تساوی 1-1 این تیم مقابل برایتون بود. لمپارد درمورد حضور تامی آبراهام اعلام کرد که ممکن است او دراین بازی به میدان برود و شاید هم این اتفاق رخ ندهد.

6363