اسکالونی: انگار رئال در زمین کاری نمی کند، ولی برنده بازیها می شود

اسکالونی: انگار رئال در زمین کاری نمی کند، ولی برنده بازیها می شود

پایگاه خبری فوتبالی- لیونل اسکالونی سرمربی جوان تیم ملی آرژانتین در گفتگویی متفاوت به تحلیل اوضاع باشگاه ماردیدی پرداخته و درمورد عملکرد این تیم در بازیهای مهم اظهار نظر کرده است.

به گزارش فوتبالی، در اینجا می توانید گزیده ای از صحبتهای اسکالونی را مطالعه کنید:

*بازی رئال مادرید مقابل سویا: این بازی را تماشا کردم. نیمه اول بد بود ولی در نیمه دوم بازی، به همسرم گفتم که در این بازی تیم بهتر برنده خواهد شد. رئالی ها ظهور خواهند کرد و پیروز خواهند شد. به نظرم در این شرایط رئال برپایه بازیکنان باثباتش کار می کند. آنها بنزما را دارند؛ در خط میانی قابل اعتماد هستند. شاید به نظر برسد که رئال مادرید کاری انجام نمی دهد ولی آنها در همین حالت، حریفان را از پیش رو برمی دارند.

*سنگینی بار حضور در رئال برشانه های یوویچ: یوویچ توانایی های هیجان انگیزی دارد. فابیو کاپلو هم این را گفته؛ البته که به تن کردن پیراهن رئال مادرید کار راحتی نیست و بار مسئولیت زیادی روی دوش بازیکنان می گذارد. پوشیدن پیراهن رئال شرایط خاصی دارد و از نظر من سنگین ترین پیراهن ممکن در بین تیمهای باشگاهی است ( بدین معنا که بار مسئولیت پوشیدن پیراهن رئال مادرید سنگین تر از پیراهن هر تیم دیگری است.)

*فده والورده: از آنجا که عملکرد او در دپورتیوو را دیده بودم ، از بازیهایش برای رئال سورپرایز نشدم. این بازیکن اروگوئه ای، شباهت های زیادی به آرژانتینی ها دارد و عملکرد هیجان انگیزی در زمین چمن به نمایش می گذارد؛ او نظر فیزیکی و تکنیکی خیلی خوب است و فکر می کنم که از نظر ذهنی، یک بازیکن پست 10 است و می تواند تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان خط میانی دنیا در سالهای آتی شود. بی دلیل نیست که زیدان او را در ترکیب اصلی تیمش به میدان می فرستد، چون او واقعا بازیکن خوبی است.

6363