اینتر و یافتن جانشینی مناسب برای لائوتارو مارتینز

اینتر و یافتن جانشینی مناسب برای لائوتارو مارتینز

پایگاه خبری فوتبالی -  اینطور به نظر می رسد که روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتر فصل آینده یک هم تیمی جدید در کنارش در خط حمله تیم نرآتزوری خواهد داشت. 

به گزارش فوتبالی، درشرایطی که لائوتارو مارتینز مهاجم جوان و آینده دار اینتر در کانون توجه باشگاه های بزرگی مثل بارسلونا و رئال مادرید قرار گرفته و جدایی اش از رختکن اینتر قطعی به نظر می رسد، سران این باشگاه ایتالیایی در جستجوی جانشین مناسبی برای این مهاجم آرژانتینی هستند.

طبق گزارش منتشره در روزنامه گاتزتا دلوسپورت، سران باشگاه اینتر از هم اکنون جانشین لائوتارو در رختکن تیمشان را انتخاب کرده اند: پیر امریک اوبامیانگ؛ مهاجم گابنی دنیای فوتبال که در بازار زمستانی هم صحبتهایی درمورد احتمال انتقالش به اینتر به گوش می رسید. اوبامیانگ هنوز قراردادش را که تا سال 2021 اعتبار دارد، با آرسنال تمدید نکرده است و در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد، ماه های آخر حضورش در رختکن توپچی ها را سپری می کند.

این فصل، فصل تلخ و شیرینی برای او با پیراهن آرسنال بود. عملکرد خوب اوبامیانگ با زدن 14 گل در 23 بازی در لیگ برتر و مجموعا 16 گل در تمامی تورنمنتهای این فصل، باعث نشده تا او بتواند جایگاه ثابتی در ترکیب تیمش داشته باشد. این روزها آرسنال هم شرایط ایده آلی ندارد و تنها 31 امتیاز کسب کرده و 10 امتیاز تا جایگاه کسب آخرین سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد.

ارزش اوبامیانگ در بازار حدودا 70 میلیون یورو برآورد شده است هرچند که نیاز مبرم آرسنال به پول، ممکن است باعث شود تا سران این باشگاه ستاره شان را با قیمت کمتری هم به فروش برسانند.

سران باشگاه اینتر علاوه بر اوبامیانگ، برای خرید تاهیت چونگ، بازیکن هلندی یونایتد هم اقدام خواهند کرد. قرارداد این بازیکن هلندی با یونایتد تا تابستان اعتبار دارد و او هم تصمیمی برای تمدید قراردادش با شیاطین سرخ ندارد و بدین ترتیب می تواند به عنوان بازیکن آزاد به رختکن اینتر ملحق شود.

6363