وقتی جورجینا از مادر رونالدو آشپزی می آموزد

وقتی جورجینا از مادر رونالدو آشپزی می آموزد

پایگاه خبری فوتبالی- ایرینا شایک، مدل سرشناس روس ، در طول 5 سالی که نامزد کریستیانو رونالدو بود، ارتباط خوبی با مادر این ستاره پرتغالی برقرار نکرده بود و حتی شنیده می شد که دلیل برهم خوردن ارتباط رونالدو و ایرینا شایک، اختلافاتی است که بر سر مادر کریس رونالدو در زندگیشان ایجاد شده است.

به گزارش فوتبالی، ارتباط ناخوشایند و حتی بد ایرینا شایک و خانم دلورس آوئیرو مادر کریس رونالدو خیلی واضح بود و دائما این دو نفر سرموضوعات مختلفی با هم به اختلاف می خوردند. در نهایت هم کریس رونالدو و ایرینا از هم جدا شدند و ستاره پرتغالی چند سالی است که در کنار جورجینا رودریگز، مدل جوان آرژانتینی-اسپانیایی زندگی آرامی دارد.

اینطور به نظر می رسد که جورجینا مسیر راه یابی به قلب مادر کریس رونالدو را به خوبی پیدا کرده و ارتباط خوب و صمیمانه ای با مادر شوهرش دارد.

جورجینا رودریگز در کنار کریس رونالدو و مادر ستاره پرتغالی

امروز جورجینا یک استوری در صفحه رسمی اش در اینستاگرام قرار داده که یک عکس سلفی است که جورجینا با مادرشوهرش، خانم دلورس گرفته. دراین عکس، خانم دلورس در حال آشپزی است و جورجینا دراین باره نوشته:« درحال یادگیری پخت باکالائو از بهترین استاد.» هردوی آنها در این عکس لبخند دلنشینی به لب دارند. باکالائو یک غذای پرتغالی است که حالا جورجینا قصد دارد نحوه طبخ آن را از مادرهمسرش بیاموزد.

6363