تمجید بوفون از رونالدو و زلاتان

تمجید بوفون از رونالدو و زلاتان

پایگاه خبری فوتبالی – جیجی بوفون از کریستیانو رونالدو و زلاتان ایبراهیموویچ تمجید کرده است. 

این دروازه‌بان 42ساله بهترین بازیکن یوونتوس در بازی در خانه میلان در جام حذفی بود، و چندین واکنش عالی داشت. او گفت: «این که هنوز بازی می‌کنم به این دلیل است که باور دارم می‌توانم در سطحی بالا به کار ادامه بدهم.

برخی وضعیت‌ها، مانند بازگشتم به یووه، باعث شده انگیزه بیشتری پیدا کنم، چون روابط بین فردی یوونتوس در باعث می‌شود مسئولیت و اراده بیشتری داشته باشم.»

میلان در بازی برگشت تئو هرناندز، سامو کاستیخو، و زلاتان ایبراهیموویچ را در اختیار ندارد، چرا که زلاتان در سال 2011 در جام حذفی کارت زرد گرفته بود. بوفون گفت: «نمی‌دانستم ایبرا محروم خواهد شد. وقتی ایبراهیموویچ به میلان برگشت، بسیاری سر تکان دادند، اما او در 38سالگی دارد تفاوت را رقم می‌زند. شما باید بازیکنان را به صورت یک فرد در نظر بگیرید و تحلیل کنید، نه این که فقط به تاریخ تولدشان نگاه کنید. من برای او خیلی خوشحالم. او قهرمانی فوق‌العاده است.

رونالدو هم باورنکردنی است. یکی از دلایل بازگشت من به یوونتوس فرصت بازی و تمرین در کنار کریستیانو رونالدو بود. هر روز کنار او با چیزهای جدیدی آشنا می‌شوم.»

بوفون سن‌سیرو را با پیراهن دانیل مالدینی ترک کرد. او گفت: «در کلکسیون‌ام پیراهن انریکو کیه‌زا و پسرش، ژرژ وه‌آ و پسرش، و پائولو مالدینی و پسرش را دارم. حالا منتظر نوه‌هایشان هستم!»

8444