مسیگر: به آینده تیم شاهین خوش‌بین هستم

مسیگر: به آینده تیم شاهین خوش‌بین هستم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر گفت: به آینده این تیم خوش‌بین و منتظر روز‌های بهتری هستم.

به گزارش فوتبالی، سعید مسیگر در گفت‌وگویی درباره بازی پیش‌رو تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل تیم ماشین‌سازی تبریز، اظهار داشت: همه تلاش خود را کردیم تا ضعف‌های تیم برطرف شود و بازیکنان و مربیان در بهترین شرایط برای نجات تیم شاهین تلاش کنند. هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی ماند است و امیدوارم به همین روند به کارمان ادامه داده و مقدمات بقا در لیگ برتر فراهم شود.

وی ادامه داد: ما خواسته میشو را برآورده کردیم. تیم در برخی پست‌ها نیاز به تقویت داشت. بازیکنان خوبی جذب کردیم و همه در عملکرد تیم تاثیرگذار بودند. برای تقویت روحیه بازیکنان بخشی از قرارداد‌ها را پرداخت کردیم و از همه نظر شرایط خوبی فراهم کردیم تا همه در آرامش به کار خود ادام دهند. به آینده این تیم خوش‌بین و منتظر روز‌های بهتری هستم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در مورد بلیت‌فروشی بازی این تیم مقابل ماشین‌سازی تصریح کرد: بازی پایان هفته مقابل تیم ماشین‌سازی برای هواداران رایگان است و آنها می‌توانند با تهیه بلیت رایگان این بازی را تماشا کنند. هواداران در روز‌های سخت کنار تیم ما بودند و همواره از تیم حمایت کردند. ما هم سعی کردیم شرایط را برای حضور راحت‌تر آنها فراهم کنیم. از این رو از آنها توقع داریم همچنان تیم محبوب خود را حمایت کرده و در ادامه راه ما را تنها نگذارند.

7655