بازیکن زیر نظر رئال و منچستر یونایتد که به فورتونا دوسلدورف رفت

بازیکن زیر نظر رئال و منچستر یونایتد که به فورتونا دوسلدورف رفت

پایگاه خبری فوتبالی – لوتز فانن‌اشتیل، مدیر ورزشی فورتونا دوسلدورف می‌گوید رئال مادرید و منچستر یونایتد به دنبال جذب کلوین اوفوری بودند، اما او راهی دوسلدورف شد.

این باشگاه آلمانی در تابستان 2019 این هافبک 18ساله را خریداری کرد. او در آکادمی مشهور «حق رویا» در غنا خوش درخشیده بود. در نهایت فورتونا توانست او را بخرد و حالا هم سران باشگاه خوشحالند که او را از دسترس باشگاه‌های بزرگ دور کرده‌اند.

فانن‌اشتیل که سابقه کار در هوفنهایم را هم دارد، می‌گوید: «انتقال همیشه بر مبنای کار تیمی است، و بخش‌های مختلف مانند مدیریت وزشی، تحلیل، و استعدادیابی با هم همکاری می‌کنند تا یک بازیکن منتقل شود.

یکی از جذب‌های مهم ما در فورتونا دوسلدورف بود. کلوین اوفوری. او در ابتدای فصل و در 17سالگی به پیش ما آمد. در آن هنگام اکثر افراد او را نمی‌شناختند. کفش هم نداشت. اما با توپ تردستی می‌کرد. اوفوری در آکادمی حق رویا در غنا آموزش دیده بود. این آکادمی تحت تاثیر منچستر سیتی است. رئال مادرید و منچستر یونایتد به جذب او علاقه داشتند. پس از چند جلسه، تصمیم گرفتیم او را به عنوان بازیکن مهمان دعوت کنیم. چند هفته بعد او به اردوی تمرینی ما آمد، آن هم در حالی که 16 ساعت پرواز از طریق انگلیس داشت. او کاملا خسته بود و حتی کفش هم نداشت. با این حال می‌خواست از همان لحظه کارش را شروع کند. او با کفش‌هایی که یک سایز بزرگ‌تر بودند تمرین کرد و بسیار خیره‌کننده ظاهر شد. او حالا قراردادی سه‌ساله دارد.»

8444