نظر والورده درباره شکست برابر لیورپول و رم چیست؟

نظر والورده درباره شکست برابر لیورپول و رم چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - ارنستو والورده، سرمربی سابق بارسلونا، پس از گذشته ماه ها درباره دو حذف جنجالی برابر رم و لیورپول در لیگ قهرمانان اظهارنظر کرده است. 

به گزارش فوتبالی، والورده پس از شکست برابر اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی رقابت های سوپرکاپ اسپانیا و در حالی که تیمش صدرنشینی رقابت های لالیگا را در اختیار داشت از سمت خود برکنار شده و کیکه ستین جانشین او شد. پس از حضور ستین و با شکست برابر والنسیا، رئال مادرید با سه امتیاز بیشتر موفق شد به صدر جدول صعود کند. والورده پس از گذشته چند هفته از دوری از نیمکت بارسلونا گفت: " من در هفته های اخیر فوتبال های زیادی را ندیدم. تنها بازی کاملی که نگاه کردم دیدار بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در کوپا دل ری بود. من تلاش کردم که بین خودم و فوتبال یک فاصله ای ایجاد کردم. وقتی در یک باشگاهی هستی و با سرعت 200 مایل بر ساعت در حال حرکت هستی و ناگهان متوقف می شوی، دیدن تیمی که پیش از این در حال هدایتش بودی کار سختی است خصوصا که در حال ایجاد فاصله بین خودت و آن تیم باشی. "

او درباره دو حذف جنجالی خود از رقابت های لیگ قهرمانان برابر رم و لیورپول گفت: " از نظر من آنها متفاوت بودند. در رم آنها بازی را خوب تمام نکردند اما لیورپول گل اول را خیلی زود به ثمر رساند و این کاری بود که ما باید جلویش را می گرفتیم. یک گل در هر دو بازی می توانست شرایط را تغییر دهد با این حال پیروزی در لیگ قهرمانان سخت است. همه بازی ها می تواند به یک بازی بستگی داشته باشد. اما در لیگ همه چیز بستگی به عملکرد تیم در طول یک سال بستگی دارد. "