پیش بازی تراکتور-سایپا/به دنبال رتبه دوم

پیش بازی تراکتور-سایپا/به دنبال رتبه دوم

پایگاه خبری فوتبالی- آیا تراکتور با شکستِ سايپا، به صدر جدول نزدیک تر خواهد شد؟ 

به گزارش فوتبالی، در چارچوب اولین بازی از هفته بیستم لیگ برتر، تراکتور در خانه میزبان سایپا خواهد بود و با توجه به اختلافِ دو امتیازی با سپاهان و تقابل پرسپولیس صدرنشین و سپاهان رده دومی، تبریزی ها این شانس را دارند که با شکست دادن سایپا، به رده دوم صعود کنند و در تعقیب پرسپولیسِ صدرنشین باشند.

نیاز به درخشش دوباره رشید: مظاهری که در 7 بازی ابتدایی خود برای تراکتور موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد، در دور برگشت نتوانست فروغ نیم فصل اول را داشته باشد و در 4 بازی ابتدایی قرمزپوشان در نیم فصل‌دوم، 4 گل دریافت کرد. با توجه به نزدیک شدن به انتهای فصل، کلین شیت یکی از معیار های مهمِ تعیین قهرمان به شمار می‌رود و پرشورها منتظرِ درخشش دوباره رشید در درون دروازه تی تی ها هستند. 

تیمی متفاوت در دورِ برگشت: سایپا بعد از نتایج نه چندان خوب در دور رفت که باعثِ حضورِ این تیم در رتبه های پایین جدول شد، در نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن با تجربه مثل خالد شفیعی و صادق بارانی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و دو  تساوی برابر گل‌گهر و پارس جنوبی و دو پیروزی ارزشمند مقابل ذوب‌آهن و نساجی به دست آورد. 

شاگردان صادقی با این نتایج به طور کامل از منطقه سقوط فاصله گرفتند و با ادامه همین روند در ادامه فصل، حتی می‌توانند در نیمه بالایی جدول هم قرار بگیرند. 

محرومان: مسعود شجاعی از تراکتور و آرمین سهرابیان از سایپا محرومان این بازی هستند. 

نتیجه دور رفت: تراکتور در نیم فصل اول لیگ با تک گل کوین فورچون موفق شد سایپا را شکست دهد. 

نتیجه هفته گذشته: تراکتور در یک بازی سخت، با وجود اخراج مسعود شجاعی توانست با گل دقایق پایانی اکبر ایمانی به حداقل امتیاز مقابل گل گهر برسد و بازی با حساب 1_1 به پایان رسید.  سايپا هم با نتیجه مشابه مقابل پارس جنوبی به تساوی دست یافت. 

وضعیت در جدول: تراکتور با 34 امتیاز در رده سوم لیگ قرار دارد و سایپا با 19 امتیاز یازدهم است. 

*جمعه 25 بهمن ماه

تراکتور – سایپا  ساعت 15:00 

داور: سیدوحید کاظمی

کمک ها: قهرمان نجفی – حمید نادری